בפתח השעה השנייה של תוכניתם ברדיו 103fm הבוקר (שלישי), ינון מגל וחיים לוינסון שוחחו על סגירת הישוב 'נווה אטיב' לאחר שנתניהו ומשפחתו הגיעו למקום לחופשת הקיץ על ידי המשטרה, זאת בשל מפגינים שהגיעו למחות נגד הרפורמה המשפטית. 

בעקבות החלטת סמוטריץ', ראש מועצה מאיים: "לא נפתח את שנת הלימודים"
"אשת הספינים התקשורתיים": ביטן משיב בחריפות לרגב
 
ינון טען כי נכתב ב'הארץ' כי המקום נסגר כליל עבור פמלייתו של רה"מ אך מדובר בפייק ניוז. לדבריו, "אתמול יצר איתי קשר מישהו שמתארח במלון, וכותב לי שזה פשוט קשקוש מה שהם כותבים". לוינסון הודה, "רמת העניין שלי בנושא - קלושה". 



מגל תקף את לוינסון: "בדרך כלל יש לך כעס על עוולים בתקשורת. חבורת המשועממים בעלי הפנסיות התקציביות לא קובעת לשוטרים מה לעשות, הם קצת התבלבלו. גם במדינות מערביות דמוקרטיות מותר לחסום דרך עפר. חבורה של משועממים הולכים להדליק שם מדורות וצועקים דמוקרטיה או מרד. על מה? מטורפים מוסתים שכמוכם. מותר למתוח ביקורת על המשטרה ומותר למתוח ביקורת על הפריבילגים? איך אתה מגן על העוולים האלה? על הקצינים שמסרבים? על בעלי ההון? אני נציג העם של 64 מנדטים. מי אתה שאתה מדבר על שרה בזלזול?".
 
לוינסון ענה לו: "תפסיק להגיד 'אני נציג העם', זה לא מעיד על איתנות נפשית. אתה מנהל מפעלי סחיטה באיומים על כל מיני חברות עסקיות".
 
על כך השיב מגל: "אתה אהוב על האליטה שמרוחה בצדה החמאה, אני נציג העם. אנשים שמגיעים לערוץ 14 אומרים שאני הפה שלהם, הם היו צריכים לצעוק על הטלוויזיות וסוף סוף אני מייצג אותם. אתה מייצג חונטה צבאית שמפרקת את צה"ל כי לא מוצא חן בעיניה השלטון הדמוקרטי. אתה לא מתבייש? מה אתה יודע? אתה אוליגרך של ידע, אתה כל יום מחצין שאתה יודע. אין לך אפילו טיפת צניעות".
 
לוינסון: הביטוי אוליגרך של ידע הוא ביטוי מקסים. אתה לא מודע למשמעות אוליגרך. זה נורא מחמיא לי. אתה הרי אובססיבי לכל החברות הללו כי אתה בריון שרוצה לסחוט חברות שאין להן שום עניין בערוץ שלך. אם הייתי הרשות לניירות ערך, הייתי פותח נגדך בחקירה. אתה מתאבסס".


סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm