חנה קורן, היועצת הפוליטית של ח"כ צבי סוכות, התראיינה היום (ראשון) בתוכניתם של חיים לוינסון וינון מגל ב-103FM, והתייחסה לאירוע בו טענה כי נדרסה בתל אביב על ידי פעיל מחאה שרכב על אופניים לצד אוהל שיח שהקימה.

ממייסדי שלום עכשיו בגינוי שנוי במחלוקת: "צריך להדביר את צבי סוכות"
עמירם לוין: "צה"ל מתחיל להיות שותף בתהליכים המזכירים כאלה שקרו בגרמניה הנאצית"

"אני מובילה יחד עם צבי את נושא מאהלי השיח", אמרה בפתח דבריה, "חיכו לנו שם עשרות מפגינים, רק ברגע שהנחנו את השולחן התקבצו עשרות מפגינים, זמבורות, קללות, משרוקיות, מגפונים, בצורה פראית לחלוטין. היו כל כך הרבה אנשים. אחר כך התקבצו סביבי אנשים שאמרו לי שהם לא מסכימים עם הצורה האלימה. היו עוד כמה מהלשכה שלנו שנכחו באירוע. כל אחד שצעק עליי בהתחלה הנהנתי עם הראש, הלכתי אחורה לדבר עם אנשים שלא הסכימו עם הצורה. אחר כך זרקו לנו את הכיסאות, את השולחן, קיפלו לנו את כל הדברים וזרקו אותם על הרצפה ממש באלימות". 

"צבי הלך הצידה רגע וניסיתי להגן על ההמון שרודף אחריו, ומישהו דרס לי את הרגליים עם האופניים שלו", טענה, "שאלתי 'סליחה, מה אתה דורס אותי?' אז האו אמר לי זוזי, אדרוס אותך עוד הפעם'. והוא דרס אותי שוב. הקיפו אותי בקריאות 'יודונאצית'. זה נורא קשה לי עדיין. הייתי מאוד נסערת בסיטואציה, אפילו כבר בכיתי. בתגובה עניתי להם שאני יהודייה. צבי קלט את הסיטואציה ותוך שתי דקות התקפלנו משם". 

לסיום אמרה קורן כי "הרגשתי שבמדינה דמוקרטית אני לא יכולה להביע דעה ולהסתובב ברחובות, אני מרגישה מאוימת. הגעתי לרחובות עם המון אהבה, פגשתי שנאה. קיבלתי המון הודעות מאנשים שהם בעד מה שאנחנו עושים. בהפגנה פגשתי שנאה בעיניים כמו שלא פגשתי בחיים שלי. העיניים שפגשו אותי היו מלאות בשנאה. אנחנו נמשיך בצורה של הדיבור, ונקשיב לרוב העם שאומר שהוא רוצה בשיח".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM