אנה ברסקי, הכתבת המדינית של מעריב, התראיינה היום (שני) ב-103FM על ביקורו המדיני של ראש הממשלה נתניהו בקפריסין.  

הנגבי מרים למחאה ושמח בשבילם שהתחזיות השחורות לא התממשו
בכירים באופוזיציה מכחישים את דברי יעלון: "אין שום מתווה, אין כלום"

ברסקי פתחה ואמרה: "זו הנסיעה הראשונה אחרי הפסקה של כמעט חצי שנה, קודם מסיבות של מחאה ורפורמה ולאחר מכן רפואיות, כך או כך נתניהו משדר התרוממות רוח ואופטימיות יתרה. זה הביקור ראשון, בעוד שבועיים הוא טס לניו יורק ויעשה נאום באו"ם, לכן אני חושבת שהוא באמת שידר אופטימיות ונכונות לדבר עם הכתבים". 

עוד היא אמרה: "הנושא היחיד כמעט שנידון בפגישה הוא צינור הגז. ישראל בימים אלה שוקלת חמש אופציות לצינור הגז, אחת מהן היא להעביר את הצינור בקפריסין ומשם לאירופה. רה"מ אומר בתדרוך לעיתונאים שהאופציה ירדה מהפרק, ושהיוונים והקפריסאים תמימי דעים שזה יקרה להם. האופציה שתישקל היא לדבר עם ארדואן על האופציה שהצינור יגיע מישראל ויעבור דרך טורקיה. ניצלנו את מצב הרוח הטוב של נתניהו כדי לשאול כמה וכמה שאלות לאו דווקא בנושא הביקור, אבל הוא קצת צינן את השמחה שהייתה לו אתמול כאשר דיבר בהרחבה לפני עלייתו למטוס. רוב השאלות נותרו ללא תשובות". 

בעניין מאמצי הנורמליזציה עם סעודיה אמרה ברסקי: "מה ששמענו ממנו זה בעניין המגעים האמריקנים מול ערב הסעודית, וכאן הוא לא חידש ואמר שישראל תסכים רק לדברים שלא יסכנו את הביטחון. הוא גם לא באמת מיהר לפרט, כי הוא אמר שהמגעים עדיין לא הבשילו. שאלנו אותו גם בקשר לגרעין לצרכי שלום, נתניהו רצה להגן על המקורב שלו ואמר שהוא מכיר טוב את דרמר. הוא מאוד נזהר". 

 סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM