ח"כ צבי סוכות שוחח היום (רביעי) עם גדי נס ברדיו צפון 104.5FM, והתייחס להתבטאויות במפלגת הציונות הדתית נגד הצעת הפשרה של הנשיא הרצוג באשר לרפורמה המשפטית, ועל ההתנגדות של יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ לשבת עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ולדון במתווה. 

מועמדות השופט אלרון לנשיאות העליון: "השמרנים ייפגעו מהמהלך" | מיוחד למעריב
השופט אלרון למעריב: "לא מכיר את שר המשפטים ולא מתואם איתו"

לדבריו, "זה לא רק כאן, כל המחנה הזה שקורא לעצמו המחנה הליברלי והדמוקרטי, הפכו להיות מחנה החרם, לא רוצים לדבר, יו"ר האופוזיציה התפקיד שלו זה לשבת עם נתניהו - הם הגיעו למקום שהוא סוג של בועה, כל מי שהוא לא הם, אסור לדבר אתו ובטח לא להגיע להסכמות, ואת המחיר כולנו משלמים". 

על התגובות הסוערות שקיבל השופט אלרון לאחר שהכריז על מועמדותו לנשיאות העליון, אמר: "זו דוגמא למישהו שטיפה יוצא מהקווים, כמויות הלעג והבוז וההשמצות שהוא עובר, מאז שהוא ביקש להציג את עמדתו, אף אחד לא חשב שהוא לא ראוי, בבת אחת הכול כל כך קיצוני וכל כך מתלהם, אין להם זכות לקרוא לעצמם ליברליים. זה בדיוק האירוע, זה ההפך הגמור מאפשרות בכלל להתקדם בחיים, אדם שלא מסוגל להקשיב לאף אחד שהוא לא מאה אחוז כמוהו, זה מזכיר תנועה פאשיסטית. מי שלא מיישר קו במאה אחוז לא מקבל חלק". 

בכל הנוגע לשאלה מה יעלה בגורלה של הרפורמה המתוכננת במערכת המשפט אם היא לא תעבור, ציין: "אנחנו תמיד מסתכלים מה האלטרנטיבה. אנחנו נבחן את הכול בזמנו ונראה מה החלופות. אני חושב שזו ממשלה טובה למדינת ישראל בהרבה תחומים, ולא ננסה לפרק אותה. כולם בקואליציה להבין שצריך להחזיר את האיזון בין הרשויות, התחייבנו לבוחרים שלנו ערב הבחירות, מה שנצליח זה מה שנעשה". 

עוד התייחס לאלימות הגואה בחברה הערבית: "זו ממשלה טובה לטווח הארוך, אסור לנו לוותר עליה. היא עושה שינויי עומק בדברים שמתפרצים. אם אנחנו לא נעשה פה שינויי עומק בכל היחס לפשיעה במגזר הערבי, לטרור, בבתי המשפט. אם אנחנו לא נעשה את זה אף אחד לא יעשה את זה. אתה כן רואה דברים שלטווח הארוך הם השתנו". 

באשר לטרור ביו"ש, סיכם: "אנחנו לא מרגישים בטוחים. את גל הטרור הזה לא הצלחנו לבלום, בטווח הארוך אני רואה אופק טוב. הכיוון שהמדינה הולכת ביו"ש הוא כיוון טוב. אנחנו נגדע את המוטיבציה לטרור".