200 מפגינים כעת בנווה אטי״ב, בערב ראשון של המחאה נגד רה״מ בנימין נתניהו ורעייתו שמתארחים במלון ״פנדה״ במושב. המפגינים צועקים בקריאות מחאה ונמצאים במרחק של כ-300 מטר מסוויטת נתניהו. מעובדי המלון נמסר כי המחאה, השירים והנאומים נשמעים היטב בחלל המלון. עוד נמסר מהפעילים כי ״מחר המחאה צפויה להתרחב״. 

אלמונים השחיתו את "סוכת הדמוקרטיה" - וזה הצעד הבא של המחאה
נתניהו ורעייתו הגיעו באישון לילה לחופשה בנווה אטי"ב; במחאה טוענים להשחתת שלטים

יואל פלדמן, תושב הגליל ואחד מפעילי המחאה אומר: "לאחר שהטעה את המשטרה, הגיע נתניהו כמו גנב בלילה ובתרגילי הסחה" למלון פנדה״. לדבריו ״עוד לפני כן, צוות מקדים מטעמו שהגיע "ממש במקרה" דאג להשחית ולקרוע את שלטי סוכת המחאה ושלטי תושבי נווה אטי"ב. לא נורא - כבר התרגלנו: הם ייהרסו, אנחנו נתקן״. 

המחאה נגד בנימין נתניהו (צילום: ללא)
המחאה נגד בנימין נתניהו (צילום: ללא)

״שעה לפני הגעת ראש הממשלה למושב ב-1:00 בלילה - כל 50 השלטים שלנו הושחתו ונחתכו מגדרות הבתים של התושבים - לכן אין סיכוי שאלו התושבים שהשחיתו את השלטים. אנו סבורים שאלו אנשים מטעם נתניהו״, טוען פעיל נוסף במחאה. ״ראש ממשלה שבחר לקצץ מעל 2 מיליארד שקלים מתקציבים לפיתוח הצפון, ופוגע בשירותי הבריאות, הכלכלה וההשכלה - לא רצוי כאן. קיצוץ 400 מיליון ש״ח במיגון, הקפאת תקצוב מאות מיליונים כדי להפוך את מכללת ״תל חי״ לאוניברסיטה, קיצוץ תקציב 150 מיליון להקמת מיון ועוד״, מוסיף פלדמן. 

״כמו בניו יורק, כמו בתל אביב, גם כאן בגליל ובגולן - בנימין נתניהו הוא פרסונה נון גרטה. אי אפשר מצד אחד לסמן אותנו כאיוביים, בוגדים, אנרכיסטים - ומהצד שני לצפות שלא נרגיש מאוימים״, הוא ממשיך. ״אנו מזמינים את כל עם ישראל המגיע במהלך החג לגליל ולגולן, להצטרף אלינו לסוכת מחאה, סוכת הדמוקרטיה, שתפעל לאורך כל הימים הקרובים בעת הנופש של נתניהו״.