עשרות חברי מועצה ממפלגת הצעירים ברחבי הארץ שלחו מכתב לשר הפנים בדרישה שייתן פטור מארנונה לכל משרתי המילואים בישראל. את המכתב יזמו חברי מועצת העיר תל אביב ממפלגת הצעירים בתל אביב. הוא נשלח בין היתר מחברי מועצה בערים - תל אביב, כפר סבא, חולון, רמלה, קריית מלאכי, אופקים ועוד.

מענקים של אלפי שקלים למילואימניקים: תוכנית הסיוע אושרה בממשלה
"הסטודנטים המילואימניקים מרגישים שפשוט הפקירו אותם מאחור"

במכתב נכתב: ״אנו, קבוצה של נבחרות ונבחרי ציבור ממגוון רשויות מוניציפליות מכל קצוות הארץ ונציגי רשימות הצעירים בישראל המייצגים בין היתר, גם את המילואימניקים והמילואימניקיות, מבקשים לפעול לביטול זמני של תשלומי הארנונה לשנת 2024, לעסקים ולתושבים המשרתים במילואים. המצוקות רבות ונוגעות בתחומים רבים ועלינו החובה והיכולת לסייע למשרתי המילואים אותם אנחנו מייצגים".

החותמים הוסיפו: ״פטור זמני כזה, יקל על המשרתים והמשרתות בחזרתם ההדרגתית לשגרה, לאחר שהקדישו תקופה ארוכה את חייהם לטובת הגנת המדינה, ובפיצוי על התקופה הממושכת בה נעדרו מבתיהם".

חן קראוס, יו"ר מפלגת הצעירים בתל אביב, מיוזמות המכתב, מסרה: ״כשהם שומרים עלינו אנחנו צריכים לשמור עליהם. הגיע הזמן שמקבלי ההחלטות יעזרו לצעירים - ובמקרה הזה לאנשי המילואים. אנחנו קוראים לכולם לקנות ולחזק את העסקים של אנשי המילואים, לתמוך בהם ואנחנו מבטיחים להמשיך במאבקנו מול העירייה לפטור מלא לארנונה לשנת 2024".