שר החינוך יואב קיש הזהיר היום (רביעי) במהלך סיור בבית ספר בטבריה את התלמידים בפניהם דיבר: "סיכויים רבים שתהיה מלחמה בצפון, מלחמה אינטנסיבית, איפשהו בדרך", אמר.

ישיבת הממשלה שיצאה משליטה: קיש יצא מהדיון, סמוטריץ' עקץ, ומה גרם לנתניהו להתפקע מצחוק?

קיש חנך את קריית החינוך "כנרת" טבריה לתלמידי כיתות א'-י"ב מהיישובים המפונים בצפון. האירוע התקיים גם במעמד ראש עיריית טבריה בועז יוסף, מנכ"ל העירייה שמעון פיניאן, ראשי הרשויות המפונות, מנהלת מחוז צפון במשרד החינוך אורנה שמחון, צוותים חינוכיים ותלמידים. בקריית החינוך 36 כיתות לימוד, 18 ממ"דים, חדרי מורים ועוד חדרים נוספים.

כאמור, בזמן שצה"ל ממשיך בתמרון הקרקעי ברצועת עזה, הצבא מתמודד גם עם החזית הצפונית, שם ארגון חיזבאללה ממשיך בירי הרקטות וכלי הטיס הבלתי מאוישים לעבר יישובי הצפון.

בתוך כך, ראש המל"ל לשעבר, איל חולתא, הזהיר כי במידה ותהיה מלחמה כוללת עם חיזבאללה, מספר ההרוגים בישראל יגיע ל-15,000, כך לפי אתר "בלומברג" האמריקני.

באתר האמריקני נכתב כי מלחמה בין ישראל לחיזבאללה תהיה קטלנית בהרבה ממלחמת לבנון השנייה, אז נהרגו 1,200 לבנונים ו-165 ישראלים במשך 34 ימי הלחימה. כעת מעריכים, כי חיזבאללה הוא ארגון הטרור החזק ביותר במזרח התיכון, שבידיו ארסנל של יותר ממאה אלף רקטות טילים הממוקמים בכל רחבי לבנון.

שר החינוך, מר יואב קיש נשא דברים: "משרד החינוך עושה הכול על מנת לאפשר לכם שגרת לימודים. אני מעריך ששהותכם במלונות ובבתי הארחה תארך עד סוף שנת הלימודים, ואנו נערכים לתת לכם מענים חינוכיים מיטבים״.