חברת הכנסת אפרת רייטן (העבודה) התראיינה הבוקר (חמישי) ב-103FM, וביקרה את התנהלות הממשלה במהלך החודשים האחרונים. "המעשה הכי פטריוטי בעיניי והכי אחראי שיכול להיות, זה להציף את מה שרוב הציבור במדינת ישראל חושב - אין אמון במדיניות, בממשלה ובגורמים שמובילים את המלחמה. ראית שהייתה פה אחריות וממלכתיות מקצה לקצה מכל מפלגות האופוזיציה מהיום הראשון, וחלפו יותר ממאה ימים", ציין. 

בדרך לפרידה? בן גביר בתגובה ראשונה לדיווח על הצעת הליכוד ליש עתיד
פקיסטן ביצעה תקיפות בתוך איראן; האיראנים טוענים למספר הרוגים

עוד הוסיפה: "אין פה אמון מבחינת ניהול הנושא הזה, שזה הצלת חיים. לפני העסקה הזו הייתה עסקה אחרת, עוד לפני התמרון הקרקעי, שכללה לפחות חמישים בני ערובה, חטופים. היא לא קרתה ונגררנו לתמרון הקרקעי, מאז איבדו את חייהם כל כך הרבה חיילים". 

פעילות לוחמי עוצבת הקומנדו בחאן יונס שברצועת עזה. צילום: דובר צה"ל

היא קראה לעצור את הלחימה, וטענה כי ראש הממשלה לא פועל מספיק בנושא: "אני שואלת אותך, ברשות מדינת ישראל יש לכאורה קלף אחד שבו היא מנסה להתמודד במו"מ להחזרת החטופים, וזה הפעלת הכוח הצבאי המסיבי, כי שאר הקלפים אני לא רואה שכרגע אנחנו עושים בזה שימוש. לא לחץ בחו"ל על ראשי החמאס, הכספים שעדיין זורמים אליהם, האמצעים ההומניטריים ועוד כאלה וכאלה.

החטופים חוזרים אלינו מתים, לא חוזרים אלינו אגב, גם הגופות שלהם נשארות שם, וכשאני נזכרת בנאום של נתניהו כשהוא החזיר את גלעד שליט - אלף מחבלים הוא החזיר וכרגע הוא לא מוכן לעשות צעדים אחרים אמיצים, וצריכות להיות פה החלטות קשות ואמיצות מצד קבינט המלחמה". 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM.