בתכנית 'שבע תשע' של אודי סגל וענת דוידוב התייחס ח"כ רם בן ברק לניהול המשבר עם ארה"ב ע"י נתניהו: "הוא מוביל אותנו ממשבר למשבר ולא פותר שום משבר. המשך הישארותו של נתניהו ושל הממשלה - מסכנת את ביטחון מדינת ישראל, לא הליכה לבחירות".

הוא אף מוסיף: "אין לי מילים לתאר את התחושה, אנחנו הולכים בעיניים פקוחות לחורבן כבר הרבה זמן, מאז שהתחילה המהפכה המשפטית. אני לא חושב שיש לממשלה הזו ולארה"ב אותם ערכים. ישראל לא הייתה צריכה להגיע למקום הזה בכלל, איך הגענו למצב הזה? איך הגענו למצב שארה"ב לא מטילה וטו על החלטה של מועצת הביטחון כשאנחנו נמצאים במלחמה ושהם עמדו לצידנו באופן מוחלט בתחילת המלחמה?".

בהקשר הפוליטי- הקואליציוני הוא מצהיר: "גנץ ואייזנקוט חייבים לעזוב את הממשלה, להצטרף למאמצים להפיל את הממשלה. לממשלה הזו אין זכות קיום, היא מתפקדת רע מאוד, היא מובילה אותנו לחורבן".

כשנשאל אם יישום האלטרנטיבה המוצעת תוך כדי מלחמה תסכן את ישראל, הוא משיב: "המשך הישארותו של נתניהו ושל הממשלה - היא מסכנת את ביטחון מדינת ישראל, לא הליכה לבחירות. חוץ מצה"ל ושב"כ שמתפקדים יוצא מן הכלל, הממשלה הזו פישלה, הביאה אותנו לשבעה באוקטובר ולוקחת אותנו לחורבן אם לא נעצור אותה. אין דבר יותר חשוב מלהפיל אותה". 

בסיום הראיון התייחס לסערת חוק הגיוס האופפת את הרוח הציבורית והממשלתית בימים אלו: "גנץ אומר על חוק הגיוס בצדק שזה חוק השתמטות, אז עכשיו אנחנו דוחים את זה ליוני את הפרישה שלהם ובינתיים לא מגייסים אף אחד? לצה"ל חסרים 10 אלף חיילים, קשה לנו לעמוד במשימות שלנו, החרדים לא מבינים את זה? מה הם רוצים שיקרה כאן? הם רוצים שיום אחד נפסיד באיזו מלחמה?".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm