סגן יו"ר הכנסת, ח"כ ניסים ואטורי (הליכוד), התראיין היום (חמישי) בתוכניתה של סיון כהן ב-103FM, התייחס לפגרה הצפויה של הכנסת וטען כי מבחינתו לא תהיה פגרה בכנסת.

רונן צור: "לנתניהו אין יכולת נפשית ופוליטית להשיב את החטופים"
במפלגות החרדיות מאיימים: "אם לא היינו לפני פגרה הממשלה הייתה נופלת"

"אנחנו עובדים בלי הפסקה, מסביב לשעון, הולכים לבקר משפחות, מקבלים צעקות, גידופים", שיתף ואטורי בפתח דבריו, "דקה אחת לא הפסקתי לעבוד גם בפגרות קודמות, זה לא מעניין הפגרה, יש לה משמעות אחת - במסגרת החוק בגלל ענייני חקיקה, עצירה של המליאה ועוד כמה ועדות. נראה לכם שחברי כנסת ישבו בבית? רגל על רגל בבריכה?".

לאחר שהבהירו לו כי השר דודי אמסלם היה לאחרונה בטברנות ביוון, אמר: "הוא לא היה צריך את הפגרה בשביל זה. לא תהיה פגרה, אני מבטיח לך, אני מתכוון להעלות כל יום את סדר היום, ועדות שקוראים לי אליהן, חוץ וביטחון לא תעצור בפגרה, ועדות אחרות שקשורות למלחמה, של הצפון, הדרום, כל הטיפול במלחמה - אף אחד לא עוצר".

מליאת הכנסת (צילום: מרק ישראל סלם)
מליאת הכנסת (צילום: מרק ישראל סלם)

"חיילים לא עוצרים, השבויים נמצאים בשבי ואנחנו צריכים לדאוג להחזיר אותם", הוסיף, "לא יודע מה כל ה־120 עושים, אני עובד תמיד, אני באתי לעבוד. אני לא אבזבז זמן בתקופה כזו, הגעתי למקום הזה כדי לעבוד לא כדי להגיד 'אני חבר כנסת'. תראי כמה הפופוליזם זול, אלה שביקשו את הבקשה לבטל את הפגרה הם לא מגיעים לכנסת. איפה הייתם כל הזמן הזה? הייתה בקשה לוועדת הכנסת לבטל את הפגרה, מי הגיש את הבקשה? הגישו אנשים שלא מגיעים לכנסת, אז קודם כל תעבדו, רוצים לעבוד? תעבדו". 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM