ח"כ זאב אלקין, יו"ר סיעת הימין הממלכתי, התראיין הבוקר (שלישי) בתוכנית הרדיו שבע תשע עם ניסים משעל וענת דוידוב ונשאל בין היתר על נושא הקדמת הבחירות, על חיסול הבכיר האיראני אמש ועל השימוש של סמוטריץ' בתקציב המלחמה. אלקין טען כי כעת נתניהו לא מסוגל לספק לחרדים את מה שהם רוצים אך יחד עם זאת, ציין כי בחירות בזמן כזה בו ישראל לפני מבצע ברפיח זה אירוע לא פשוט. 

לדבריו: "כל מי שיש לו איזושהי הערכה פוליטית מושכלת מבין שכנראה הבחירות יהיו לא מאוחר ממאי 2025, ובאמצע הצענו לנסות להגיע להסכמות. בלי מלחמה פנימית בתוך החברה הישראלית, כי אנחנו כרגע במלחמה מול האויב מולנו ושם צריך לרכז אתה מאמצים".

השר נשאל לגבי התנגדותו של שר האוצר סמוטריץ' לביטול אישור רכישת שתי טייסות של מטוסי קרב אמר אלקין כי "יש הרבה שאלות מה סדר העדיפויות בתקציב הצבאי ולאן הוא צריך ללכת, וזה בדיוק תפקידם של הגורמים המדיניים הרלוונטיים. אין בזה שום פסול, כל עוד שזה לגופו של עניין ולא כלי לחץ כדי לקבל משהו אחר מראש הממשלה או שר הביטחון. עקרונית, אני יכול להגיד לכם שגם אנחנו בוועדת חוץ וביטחון, כשבאים אלינו עם בקשה לאשר כל רכישה כזו, אנחנו שואלים את כל השאלות הקשות כי בסוף זה סדרי עדיפויות, אתה משקיע במקום אחד, אתה לא משקיע במקום אחר".

בנוסף, אלקין ציין כי חמאס אינו מרגיש בלחץ מכוחותינו וכי אנחנו צריכים לשאול את עצמנו האם יש דברים שצריך לעשות אחרת. לדבריו, לראש הממשלה וגנץ אין רצון לשנות את הדברים וכעת הם חושבים שהמצב טוב. 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm