ינון מגל התראיין ל"מקור ראשון", ופתח את משנתו באשר לדעותיו. תחילה הוא אמר: "אני לא ביביסט בשביל כסף ולא בשביל לייקים. אני ביביסט כי זה מה שאני מאמין בו. אני ביביסט כי בעיניי זה נכון".

ינון מגל בטוח: "אני עושה מהפכה תודעתית, מציל את עם ישראל"
ינון מגל: "איפה היו הטייסים וחיל האוויר ב-7 באוקטובר?"

עוד הוסיף: "אני חושב שהציונות הדתית הפיינשמקרית, שהיא נגד ביבי, טועה באופן בסיסי. הם מבדלים את עצמם מהגוש, הם מתנשאים, הם לא מבינים את הסיטואציה הפוליטית. בגלל זה אני לא שם. אני פועל מאידיאולוגיה. זה הביא אותי ברוך השם למקומות טובים, שגם שכרם בצידם. אבל זו לא המטרה לכתחילה".

על הקשר עם נתניהו, אמר: "דיברנו פעם אחרונה לפני שבוע. התקשרו אליי ואמרו: ראש הממשלה רוצה לדבר איתך. זה היה אחרי הניתוח שלו, הוא רצה להגיד שהוא בסדר. זאת לא חברות. אני כלי שדרכו הוא מעביר דברים לציבור. במקרה הזה, שהניתוח עבר בהצלחה ושהוא מרגיש טוב".

 כשנשאל האם גם הוא משפיע על נתניהו ענה: "בוודאי, אני הבייס", והסביר: "בוודאי. אני הבייס. ברור למשל שנתניהו נהיה יותר רליגיוזי ויותר אמוני בגלל הבייס. הוא לא כזה מהבית – אם כי שרה יותר ממנו, וכן יש שם לימוד של פרשת השבוע וכדומה. אבל כל היידישקייט שלו, ולומר 'בעזרת השם', זה בגלל הבייס. גם מהותית וגם בסגנון, הבייס משפיע עליו, ואני הבייס לצורך העניין. אני משפיע עליו".

על האפשרות לעבור מערוץ 14 לערוצים אחרים או שמדובר בתקרת זכוכית: "אם אתה טוב, תמיד ירצו אותך. בעצם, אולי את צודקת. נגיד, ערוץ 12 בזמנו רצו אותי, עוד לפני 'הפטריוטים', אבל הייתה שם התנגדות, אז הם ויתרו עליי. והיום אני אוכֵל להם את הכבד. אנחנו חזקים ברייטינג הרבה יותר מהנתונים הרשמיים.  בסקרים שאני רואה, אנחנו בשוויון עם .12 ערוצים 13 ו־11 הרבה יותר נמוכים".