התמונה המביכה של חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד). יוזם "חוק השבת" מעורר המחלוקת צולם היום (ראשון) כשהוא יושב בקפה דובנוב בתל אביב, הפתוח גם בשבתות, זאת למרות שהחוק אותו הציע מבקש לסגור עסקים בשבת ובראיון בדה מארקר אף אמר שתל אביב היא לא חלק ממדינת ישראל. בתגובה לבלוגרית טל שניידר, מסר זוהר ש"לא אכל במסעדה הלא-כשרה. רק שתה משקה סגור, כמקובל אצל דתיים ושומרי כשרות רבים".



בדיון בכנסת על הצעת החוק שלו תקף חבר הכנסת את אנשי המחנה הציוני על התנגדותם לחוק בגלל שהם "מפחדים מראש עיריית תל אביב רון חולדאי, שמחזיק את ציבור הבוחרים שלהם". 



מוקדם יותר היום התפתח עימות בין ח"כ זוהר לזמרת נינט טייב, על רקע דבריו בתכנית "גב האומה", לפיהם טייב, יוצאת עירו קריית גת, ודאי תתמוך ב"חוק השבת" שלו. טייב בתגובה כתבה בדף הפייסבוק שלה: "אם יש משהו שמרתיח אותי זה שקרים ובפרט אנשים שלוקחים בעלות וחושבים שהם מכירים אותי ומדברים בשמי. האלוהים שלי הוא לא האלוהים שלך ואבקש ממך לא לדבר בשמי באף פאנל".



בתגובה ענה לה חבר הכנסת: "אני רואה שלקחת ממש קשה את זה שחשבתי לתומי שאת בעד יום מנוחה לכולם" והיא הגיבה: "חצוף. מי אתה שתחליט מה היא אמונה ומי מאמין יותר או פחות? אני מאמינה באלוהים בלב שלם ונקי ואני ישנה טוב בלילה".



בשבוע שעבר, בשיחה מפתיעה עם שי ודרור, התבקש ח"כ זוהר להתייחס לדבריו שתל אביב אינה חלק ממדינת ישראל:



שי גולדשטיין:
 "אמרת שתל אביב היא לא חלק מישראל, היא משהו אחר לגמרי".

ח"כ זוהר: "יש לי בעיה עם חלק מסוים מהציבור בתל אביב, שפשוט בורח פעם אחר פעם".

שי גולדשיין: "אמרת שתל אביבים הם לא ישראלים. אולי ניקח להם את הדרכונים?".

ח"כ זוהר: "אתה לא נותן לדבר הבוקר, מה אכלת? תן להשלים משפט".