לצלילי ג׳ינגלים של הליכוד, מוזיקת חפלות ומחיאות כפיים סוערות התכנסו אתמול באילת מאות פעילים וחברי מרכז הליכוד ב"ליכודיאדה" הראשונה, סופשבוע של כיף ופוליטיקה שבמרכזו פריימריז דמה לרשימת הליכוד לכנסת ה־21. את ההצגה גנב, איך לא, חבר הכנסת אורן חזן. בבית המחוקקים מנסים להצר את צעדיו ואף להדיחו מתפקיד סגן יו”ר הכנסת, אבל ב"קלאב הוטל" באילת, שם נערך האירוע, הוא התקבל בכבוד מלכים – בחיבוקים, בנשיקות, בצילומי סלפי ובטפיחות על השכם.
 
חזן הגיע מלווה באביו, הח"כ לשעבר יחיאל חזן, שאמר: ״אין לי ספק שבבחירות הבאות הבן שלי ייבחר לכנסת ולא מהספסלים האחוריים. תראו כמה הוא פופולרי״. חזן הבן, שעם כניסתו למלון הצטלם עם חבורה של דיילות חטובות לבושות מיני קצרצר, אמר: “בכל פעם מחדש אני מתרגש לגלות את גלי האהדה כלפי״.
 
חזן הבן הוא אחד מ־60 המתמודדים בבחירות הדמה. אתמול נפתחו הקלפיות ועם ערב השתרכו לפניהן תורים ארוכים. במועמדים - כל חברי הכנסת המכהנים של הליכוד ועוד מועמדים חדשים מכל רחבי הארץ. כדי להרבות עניין הוסיפו המארגנים להתמודדות גם את ג׳ודי שלום־ניר־מוזס, רעייתו של השר לשעבר סילבן שלום. 
 

עוד ברשימה דמות מסקרנת נוספת, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת. ברקת יופיע היום בפני הליכודניקים, לראשונה מאז התפקד למפלגה. אתמול הופצה שמועה בקבוצות וואטסאפ של חברי הליכוד כי גם שרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה, מתמודדת בפריימריז. השמועה המרעישה התפשטה כמו אש בשדה קוצים, אך עד מהרה הכחישו אותה המארגנים (ויש האומרים כי הם עצמם עמדו מאחורי הפצת השמועה, כדי להגביר את העניין).
 
רבים מהמועמדים, בעיקר החדשים שבהם, השקיעו בבחירות הדמה וארגנו כרזות, סטיקרים, חולצות, דיסקים ובלונים, כאילו מדובר בדבר האמיתי. אחרי הכל, אף אחד לא רוצה לראות עצמו משתרך בתחתית הרשימה, גם אם מדובר בבחירות דמה.
 
התוצאות אמורות להתפרסם במוצאי שבת. עד אז יפיגו הליכודניקים את המתח עם הסטנדאפיסט אמירם טובים, מופע של להקת לאמור, מסיבת ה"ליכודיאדה" הגדולה וטורניר ה"ליכודיאדה" הגדול, שבו תתמודד נבחרת הח”כים מול נבחרת הפעילים.