ח"כ יואל חסון (המחנה הציוני) קורא לשר הביטחון משה בוגי יעלון להצטרף למפלגת המחנה הציוני. במהלך אירוע שבת תרבות שאירע היום (שבת) ברחובות, אמר ח"כ חסון: "יעלון סיים את דרכו בליכוד, כיום אין לו בסיס מפלגתי מתאים יותר מאשר המחנה הציוני". חסון התייחס לדברי ההסתה שהופנו במהלך השבוע לשר, שהגיעו גם ממפלגתו, ומתח ביקורת על התנהלות ראש הממשלה בנימין נתניהו: "שר הביטחון סופג הסתה חמורה וקיצונית מתוך המפלגה שלו, כולל תמונות שלו כמיועד לחיסול. אני אומר באופן חד משמעי שיעלון הוא שר הביטחון שלי ושצריך להגן עליו. חבל שהאמירה שלי יותר נחרצת וברורה מאשר הגינוי הרפה והחלש שהוציא נתניהו כמעט בהיחבא. הוא ראש הממשלה וראש המפלגה של יעלון, איך הוא לא הראשון להגן על שר הביטחון"?.



"עתידו של יעלון יהיה כמו סער וכחלון, שלא הצליחו לצמוח ליד ראש הממשלה הנוכחי. הוא יחפש את דרכו החוצה מהליכוד שהפך למשיחי וקיצוני, ולא מופרך להעריך שיתקיימו מגעים להצטרפותו למחנה הציוני. כיום אין לו אף פלטפורמה מפלגתית מתאימה יותר", הוסיף חסון. 



יואל חסון. צילום: יונתן זינדל. פלאש 90



בימים האחרונים גבר גל ההסתה נגד יעלון, גם בתוך קבוצות ווטסאפ של פעילי ליכוד, זאת בעקבות הדברים הנחרצים שהשמיע לאחר התקרית בחברון בה ירה חייל למוות במחבל מנוטרל ולאחר שכינה את התוקפים אותו ואת הרמטכ"ל "כנופיות".



גל ההסתה נגד השר הגיע השבוע לשיאו עם פרסום תמונתו שעליה סומן צלב של מטרה והכיתוב "יחוסל פוליטית", ע"י פעיל של המפלגה. בעקבות הדברים כתב יעלון בפייסבוק כי "מול הגל העכור הזה ששוטף את הארץ חייבים לעמוד איתן, בלי פשרות" וכי אין לו שוב כוונה להתכופף בפני המסיתים נגדו. גם ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה את ההסתה נגד יעלון ואמר: "פרסום תמונתו שר הביטחון בתוך כוונות ירי הוא מעשה פסול וחציית קו אדום. ויכוח ציבורי חייב להתנהל באופן מכבד וענייני ואין בו שום מקום להתלהמות מסוג זה".



"אחרי שכל מיני גורמי שוליים קיצוניים ניסו להפוך אותי לעוכר ישראל, הגיע השלב הבא (שלא אמור להפתיע איש), והוא הפצת תמונות מסיתות נגדי", כתב יעלון והוסיף: "זה לא יעזור להם. אין לי שום כוונה להתכופף ולהתקפל במאבק על דמותן של מדינת ישראל והחברה הישראלית. אני איאבק ואמשיך להיאבק על מדינת ישראל צודקת, שפויה ומוסרית. כזו הנלחמת ביד ברזל ובנחישות בדורשי רעתה, אך מצד שני אינה מאבדת את ערכיה ואינה הופכת קהת חושים".




כרזת הנאצה שהופצה נגד שר הביטחון משה יעלון