הסערה בכנסת נמשכת גם אחר ההצבעה על "חוק ההדחה", כשחברי כנסת מהאופוזיציה מנצלים את הדיון על החוק כדי לתקוף אותו בחמת זעם.  אגב חנין זועבי, שהחוק נולד מתוך רצון להדיחה לאחר שנפגשה עם משפחות מחבלים, בכלל נעדרה מן הדיון משום שהיא בביקור בלונדון.

יו"ר מרצ, ח"כ זהבה גלאון, אמרה: "הקואליציה בתרגילים מלוכלכים העבירה פה את אחד החוקים הכי נמוכים בתולדותיה. אחד הרגעים המביכים של התבזות הכנסת. זה חוק שנועד להעיף מהכנסת את הח"כים הערבים. אני מתביישת בשביל הכנסת. זה אחד החוקים המשפילים". גלאון פנתה ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ותקפה אותו: "אתה היום לא הגנת על הכנסת, אתה פגעת היום באופוזיציה".
ח"כ נחמן שי (המחנה הציוני) אמר: "דמוקרטיה זה לא בניין יציב. יש בו זעזועים ואתם משכתם לבנה. פעם אחת בערבים, פעם שנייה בנשים, ובפעם הבאה תפגעו בקבוצה כזאת ואחרת, עד שבסוף יגיעו אליכם. לא יהיה מי שיגן עליכם. כשפותחים את השורה, ומרשים לכנסת ישראל להדיח חברים בפני עצמם, כאן מתחילה הבעיה".

ח"כ יואל חסון (המחנה הציוני) אמר: "אין הבדל בינך לבין זועבי, אתם בדיוק כמוה, כולכם חותרים נגד יסודות הדמוקרטיה של מדינת ישראל, שניהם פוגעים. שניכם גזענים גדולים. אני רוצה לומר לך, אותה קואליציה, אותה ממשלה שמעבירה חוק שמזהם את הכנסת, הקואליציה מקזזת את חנין זועבי מאפשרת לה להכפיש את מדינת ישראל. אתה קנית את כרטיס הטיסה שלה ללונדון. אתה והצביעות שלך". 

ח"כ ח"כ עיסאוי פריג' (מרצ) אמר: "היה ח"כ שקרא להוציא להורג חברי כנסת, 'כמו בנירנברג', הוא כבר קודם לשר ביטחון כי הקואליציה רוצה להשתיק רק את הערבים. מי שרוצה להוציא להורג חברי כנסת, זה שר הביטחון אביגדור ליברמן. נצלו את החוק הזה עם מהלך ראשוני - להוציא את שר הביטחון ליברמן מחוץ לכנסת ומחוץ לממשלה. זה אמור לחול בראש ובראשונה עליו. אתם לא יודעים על מה אתם מדברים, אתם עדר, חותמת גומי. אתם למדתם מה זה פקודה בלתי חוקית, היום עבר בכנסת חוק בלתי חוקתי בעליל".
הדיון היה נסער ומתוח במיוחד וכלל צעקות רבות. חברות הכנסת מיכל רוזין ותמר זנדברג, שזעמו על כך שלא קיבלו אישור לדבר, התפרצו על סדרנית הכנסת וצעקו עליה שלא תעיר להן.
דרמה נרשמת בדיון שקדם להצבעה, כשהאופוזיציה הפתיעה את הקואליציה בתרגיל פוליטי. סיעות האופוזיציה הסירו במפתיע את מאות התנגדויותיהן לחוק מעורר המחלוקת, במטרה להקדים משמעותית את מועד ההצבעה ולקיימה לפני שחברי כנסת רבים מהקואליציה מגיעים למשכן. יו"ר הקואליציה זאב אלקין עלה לנאום במטרה למשוך זמן, בזמן שחברי כנסת מסיעות הקואליציה מגיעים למליאה.