העסקה בין כבל ליחימוביץ': חבר הכנסת איתן כבל התראיין הערב (שבת) בערוץ 2 והתנצל על אמירותיו הבוטות בהקלטות שפורסמו ביום חמישי המתעדות אותו פורס את תכניתו לתמוך בח"כ שלי יחימוביץ' לתפקיד יו"ר ההסתדרות. "אני רוצה לבקש סליחה מהציבור על הדברים הלא נעימים שאמרתי, דברים שלא היה ראוי לומר. אין זה ממנהגי לדבר בצורה כזו ואני אפילו לא מבקש לומר שהדברים נאמרו בגלל שזה היה בחדר סגור. אני מתבייש בפני בנותיי הקטנות שיצא להם להקשיב לזה. הצדקנות באמת מקוממת, מספיק שעשו לי שחיטה באולפן הזה".



בהמשך שוב הכחיש את קיום העסקה למרות שפורסם ממך המתעד אותה: "אני רוצה לומר שאין דיל והתכוונתי לזה, לא היה ולא נאמר בשום מקום שאני תומך בה והיא תתמוך בי בהתניות. הדבר היחיד שהעלתי על הכתב זה זה הסכם קואליציוני כי אנחנו שתי סיעות. היה הסכם, אבל לא הסתרנו. למה צריך הסכם? כי אנחנו אנשים פוליטיים, אנחנו לא לבד אלא מביאים סיעה, ואנשים רוצים להיות חלק מהמהלך כולו. הם אמרו לי ששלי תבגוד בי, ולכן באותם רגעים הייתי צריך לשקר להם. אני חייתי את הסיטואציה הזו".



כבל הדגיש את יושרתו: "הציבור מכיר אותי, מעולם לא שיקרתי. זה כאב לי, כי אני לא מכרתי צוללות, אני נחקרתי וסירבתי לענות – אני לא ישבתי בבית סוהר. אלוהים בשמיים עדי, אני לא מאחל לאף אחד לחוות מה שאני חוויתי, אני יודע שכולם בטהרנות ובצדקנות. טעינו שלא הוצאנו את זה. אין לנו שקל אחד, אפילו לא יכולנו לגייס כסף. שלי היא הראויה והטובה ביותר להנהיג את ההסתדרות, ואת זה הציבור יודע".



כאמור, ביום חמישי נחשפה עסקה בין שני חברי הכנסת הנוגעת לריצה של יחימוביץ' מול היו"ר המכהן אבי ניסנקורן. לפי הפרסום כבל אפשר לה לרוץ עם סיעתו בתמורה לתמיכה עתידית שלה בו לתפקיד יו"ר מפלגת העבודה. השניים הכחישו קיומו של הסדר ביניהם, אך שיחה נדירה שקיים כבל עם עסקנים של מפלגת העבודה שנחשפה בערוצים 2 ו-10 הראתה אחרת. למרות הפרסומים השניים המשיכו להכחיש קיומו של דיל שכזה.