יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, אמר היום (שלישי) כי הוא מצפה לפגוש את ראש הממשלה בנימין נתניהו בחסות הנשיא האמריקני דונלד טראמפ, שיגיע לביקור בבית לחם, במסגרת ביקורו בארץ בהמשך החודש. "הדגשתי בפני הנשיא טראמפ שאני נכון לשיתוף פעולה וכן לפגישה עם ראש ממשלת ישראל בחסותו כדי להביא לשלום", אמר אבו מאזן במסיבת עיתונאים עם נשיא גרמניה שמבקר ברמאללה. "הבטחתי את השותפות המלאה שלנו במלחמה בטרור ובקיצוניות באזור שלנו ובעולם כולו".



אבו מאזן אמר לנשיא הגרמני, פרנק-וולטר שטיינמאייר, כי "כל הדרישות של האסירים הפלסטינים הומניטריות, ואנו קוראים לישראל להיענות להן". אבו מאזן הזהיר מפני "דברים מצערים" בתום 23 ימי שביתת רעב של האסירים הפלסטינים, וקרא לממשלת ישראל להיענות לדרישות - כדי לא לדרדר את המצב.



יו"ר הרשות שב והדגיש שהפלסטינים ממשיכים לבנות את המוסדות האזרחיים והביטחוניים שלהם, כדי להתכונן להקמת מדינה פלסטינית על גבולות 1967 ובירתה מזרח ירושלים. נשיא גרמניה שטיינמאייר הדגיש בדבריו שברלין ממשיכה לתמוך בפתרון שתי מדיניות, ולשפר את התשתיות, כמו גם המשטרה הפלסטינית האזרחית והמשך הקמת המדינה הפלסטינית על כל מוסדותיה.