מגיב לקמפיין: יו"ר המחנה הציוני, ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג, פירסם לפני זמן קצר (שלישי) בחשבון הטוויטר שלו תגובה לקמפיין השלילי של נתניהו מתקופת הבחירות ושפורסם אתמול אודותיו. בציוץ, תחת הסלוגן "שיטת ביבי", שם הרצוג את תמונתו בדמות טרנסג'נדר, כפי שעלה בקמפיין הליכוד שלא פורסם. יחד איתה פירסם תמונה של יצחק רבין ז"ל כשהוא חובש כאפייה.



הליכוד הציג את יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג בדמות טרנסג'נדר, במסגרת ממים שרצו ברשת ונגנזו, כך דיווח אתמול העיתונאי עמית סגל בחדשות 2. לפי הדיווח, הדבר היה במסגרת קמפיין הבחירות האחרון היצרי מאוד לפני כשנתיים. סגל סיפר כי במסגרת מסמכים שהגיש הליכוד ובו מפורטים התשלומים במסגרת הבחירות, פורטו גם התשלומים על הממים הללו. 





בנוסף, הקמפיין כינה את מספר 2 ברשימה של המחנה הציוני ציפי לבני כ"זיבי" וכידיה של מנהיגי חמאס וחיזבאללה. החומר של הליכוד הועבר לאחר הבחירות למשרד מבקר המדינה אך לא שוחרר. 


ניר חפץ, יועצו של ראש הממשלה, מסר אתמול בתגובה: "החומרים הללו לא הגיעו אלינו לעולם, ולו הגיעו אלינו לא היינו מאשרים אותם. אלו חומרים שלא אושרו לפרסום, ראש הממשלה נתניהו מתנגד לחלוטין לפרסומים כאלה פוגעניים". 

הרצוג עצמו הגיב הבוקר בגל"צ לקמפיין ואמר: "לא נעלבתי ברמה האישית, הציבור צריך להיעלב מהרמה הנמוכה אליה ירד ראש הממשלה". הרצוג הדף את הטענות שראש  הממשלה בנימין נתניהו לא היה מודע לקמפיין: "אני יודע בוודאות שראש הממשלה והבן שלו עבדו אישית על הסרטונים". לדבריו, בניגוד לטענה שנתניהו לא ידע ולא הכיר, קבוצה מצומצמת של אנשים עבדו על הסרטונים וההכחשה היא שקרית: "רה"מ ידע שזה יוקרן ברשתות האינטרנט".

הרצוג הבהיר כי הקמפיין המדובר מהווה חלק נוסף במה שהוא מכנה "שיח של שנאה". לדבריו, "פעם זה שופטים, פעם זה אקדמאים, שמאלנים, קיבוצניקים, עובדי מדינה, כל פעם משהו אחר".