בשיחה פרטית, ח"כ שהיה בכיר בשב"כ מודה שגם אם ארי הרו לא עובר כעת את סוג החקירות שמעבירים חשודים בטרור, הלחץ שמופעל עליו הוא עצום. הרו, ראש הסגל לשעבר של ראש הממשלה נתניהו, נמצא היה על פי דיווחים השבוע במגעים מתקדמים לחתימה על הסכם עד מדינה בחקירות רה"מ, כשאתמול הוטל צו איסור פרסום על כל פרט שיספק.  

הרו הוא מאמין גדול בנתניהו. הוא הקדיש את הקריירה שלו כדי לקדם אותו. העבודה בקרבתו המצומצמת ביותר של נתניהו אינה קלה. הוא לא ידוע בכישורים האנושיים שלו, בלשון המעטה. הוא מכור לעבודה, שנשאר ער עד השעות הקטנות של הלילה, ומצפה מדמויות המפתח שלו בצוות להישאר קרובות לו כל הזמן. 
הרו לא עבד את השעות הארוכות הללו בשביל תהילה או עושר. בניגוד לאחרים שהחזיקו בפוזיציות דומות, הוא לא חיפש לבנות את שמו. עד לאחרונה, הוא אפילו לא היה שם שגור במדינה. 

בזמן שהרו עבד כמנהל הלשכה של נתניהו, מצבו הבריאותי הידרדר משמעותית. אף אחד לא הופתע כשהוא עזב את התפקיד, אך רבים הרימו גבה כשהוא חזר כדי להיות ראש הסגל של ראש הממשלה. החזרה דרשה ממנו לוותר על עסק הייעוץ הבינלאומי עליו עמל, שכעת מהווה את הבסיס לחקירה פלילית שנערכת נגדו. החזרה הייתה רעה להרו – כלכלית, מקצועית ובטח אישית ומשפחתית
הרו, שהאנשים שעבדו איתו מדגישים את יושרתו, עבד קשה בשביל נתניהו מכיוון שהוא האמין למסר של ראש הממשלה על כך שהוא היחיד שיכול לשמור על ישראל והעולם מאיראן גרעינית ומהלחץ הפלסטיני.  
כעת, ניצבת בפני הרו דילמה לא פשוטה: מבחינתו, הוא מתבקש על ידי משטרת ישראל להחליט האם להציל את המדינה, או להציל את עצמו. החוקרים מבקשים ממנו לבחור למעשה בין להפיל את ראש הממשלה לבין ללכת לכלא. בין העתיד של מנהיג פוליטי שהוא רואה בו חשיבות עצומה, לבין העתיד שלו ושל משפחתו. 
מקורות במשטרה טענו כי הם אמרו להרו שככל שיקבלו יותר מידע שיסייע בהגשת כתבי אישום נגד ראש הממשלה, כך הוא יקבל עסקה טובה יותר. הרו עצמו חשוד בשוחד, מרמה, הפרת אמונים והלבנת הון – במסגרת מאמציו לכאורה לקדם את עסקיו הפרטיים מתוך לשכת ראש הממשלה. 
אלו שמכירים את הרו היטב אומרים שבמאמציה לגייס אותו כעד מדינה, המשטרה הפכה את החיים של הרו ל"גיהנום עלי אדמות". 
בבוקר אחד, המשטרה נכנסה לביתו במודיעין וסרקה אותו ממושכות שעות לפני חגיגות הבת מצווה של ביתו. הם גם הקפיאו את חשבון הבנק שלו. הם תחקרו אותו 14 שעות מיד כשנחת בנתב"ג משתי טיסות רצופות ארוכות. הם הקשו עליו כל פעם שעזב את המדינה. 
לפי דבריו של היועמ"ש אביחי מנדלבליט אתמול, הליך החקירה בתיקי נתניהו הולך להימשך עוד זמן. אלו הולכים להיות שבועות קשים להרו.