לאחר שאלפים מתומכי הליכוד הגיעו לכנס התמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו, שארגן ח"כ דוד ביטן, טען הבוקר (חמישי) יו"ר הקואליציה, בתכניתה של איילה חסוןב-103FM, כי "כל מי שעיניו בראשו מסכים עם הביקורת של רה"מ על התקשורת", והוסיף כי "האירוע החזיר אותנו לימי מנחן בגין". מלבד זאת, הוא הזהיר שוב את הח"כים והשרים מהליכוד מאי התייצבות לצד נתניהו, כשאמר: "המתפקדים של המפלגה לא יאפשרו לאף אחד לפגוע במנהיג". 



"הכנס היה מוצלח מאוד, בעיקר מבחינת האווירה המחשמלת שהייתה באירוע הזה", הצהיר ביטן בפתח דבריו, והוסיף: "בליכוד מעריצים את נתניהו. זה נוצר עם הזמן. ב-DNA של הליכוד יש עקרון חשוב - אנחנו תומכים במנהיגים שלנו גם אם הם עושים טעויות, ולכן הם לא מתחלפים לעתים קרובות. תוסיפי לזה את העובדה שנתניהו ראש ממשלה מצוין ולכן אוהבים ומעריצים אותו. הפעילים הרגישו שפגעו בהם".



נתניהו בכנס. "בליכוד מעריצים אותו". צילום: אבשלום ששוני
נתניהו בכנס. "בליכוד מעריצים אותו". צילום: אבשלום ששוני



לדבריו, "הציבור לא אידיוט. עדיף שכל אחד מאלו שרוצים להחליף את נתניהו יגנו עליו. מנסים לנצל את החקירות על מנת ליצור מצב של שחיתות. מפלגות השמאל ואנשי שמאל מנסים לעשות את זה זמן רב. הם רוצים קודם כל להחליף את נתניהו. לאנשי התקשורת יש אג'נדה לפיה ראש ממשלה שנמצא הרבה זמן בתפקיד, עדיף שהוא לא יהיה. זה לא רלוונטי כרגע אם יש משהו בחקירות. מה שהשמאל רוצה לעשות היום זה לנצל את המצב כפי שהוא כיום על מנת להשפיע על דעת הקהל".



לטענתו, "אם בחקירה ימצאו דברים משמעותיים נגד רה"מ - אז נתמודד עם זה באותו רגע. למה לדבר על זה עכשיו?. עם זאת, המשטרה ממליצה הרבה דברים ובסוף הם לא מתקבלים. למשל בתיק ההובלות בעבר המשטרה המליצה להעמיד לדין והיועמ"ש לא קיבל את ההמלצה. במדינת ישראל אדם זכאי עד שלא הוכחה אשמתו. חוק יסוד הממשלה אומר שרק אחרי הרשעה ראש ממשלה יזוז מתפקידו".



 


הוא סיים בקביעה כי "בנימין נתניהו, ואני אומר את זה בוודאות מוחלטת, הוא לא אדם מושחת, ואת זה כולם יודעים. ולכן, החקירה מעצבנת את כל תומכי הליכוד".