לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו תקף אותו במהלך נאומו השבוע בכנס של פעילי הליכוד, שבו צוינה הרמת כוסית לרגל ראש השנה, שלח היום (שבת) מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון רה"מ ומי שמסתמן כעד המרכזי בפרשת מעונות רה"מ, הזמנה יוצאת דופן. בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר הרשמי שלו כתב נפתלי: "ראש הממשלה, אני מזמין אותך לעימות טלוויזיוני". 



דבריו של נפתלי מגיעים לאחר שהחליט להגיש תלונה ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, נגד נתניהו בגין חשד לשיבוש מהלכי משפט במסגרת משפטה הפלילי המתקרב של רעייתו שרה. זאת, בעקבות ההתקפה של נתניהו עליו בנאומו בכנס התמיכה בו בליכוד. לדברי נפתלי, "מדובר הן בהעברת מסר מאיים מפי ראש הממשלה לאוזניו של עד תביעה מרכזי במשפטה הפלילי של הגברת נתניהו והן בשיגור מסר כוזב במסגרת הנאום לעדי התביעה האחרים במשפט פוטנציאלי זה".



אב הבית לשעבר הוסיף כי "המסר הכוזב לעדים האחרים הנו לא לשכוח להעיד שגברת נתניהו צחה כשלג לכאורה בעוד האשמה בגין ההוצאות האישיות המופרכות שגולגלו על קופת המדינה רובצת לפתחו של עד התביעה נפתלי". בהודעתו של נפתלי נכתב: "עצוב שראש הממשלה יורד לביבים הללו. אך מאחר שבחר להתפלש בהם, הוא גם ייאלץ לשלם את המחיר".



במהלך הכנס של מפלגת השלטון, שהתקיים בלוד, טען יו"ר הליכוד כי נפתלי חשוד בהטרדה מינית, ואף כי תקף עובד במעון רה"מ: "התקשורת המגויסת כמובן מפנקת אותם (מני נפתלי ועו"ד אלדד יניב) באין-סוף ראיונות מלטפים. לא רק שאף אחד לא שואל אותם על עברם, תקשיבו טוב. אחד העיתונאים אפילו התעלה על עצמו וסיפר, כולו אחוז התרגשות, שאחד מהם הקים לאחרונה עמותה למלחמה בשחיתות. לא פחות! הוא לא שאל אותו האם סולק מעבודתו הקודמת כי הכה חבר לעבודה. הוא גם חלילה לא שאל אותו על אותה אישה שהתלוננה שהטריד אותה מינית. הוא גם לא שאל אותו, רחמנא לצלן, על תביעה שהגיש נגד משרד הביטחון בטענה שהוא לא מסוגל לעבוד, וכמה שבועות לאחר מכן טען שהוא עבד 400 שעות בחודש. זה ממש נס רפואי".