פרשן ערוץ 2 אמנון אברמוביץ' התייחס הערב (רביעי) במהדורה להתפתחות בפרשת המתנות, תיק 1000, בעקבות עדותו של איש העסקים, חברו של בנימין נתניהו ארנון מילצ'ן. "ראש היחידה הארצית לחקירות נסע במיוחד ללונדון לשמוע את מילצ'ן. לדברי גורמים בחקירה היא הייתה מעולה ומילצ'ן נתן עדות מצוינת. הוא היה מעל ומעבר לצפוי". לפי הפרשן, "נתניהו אמור להיחקר לפחות עוד פעם אחת כשההערכה היא כי צפויה לו כמה חקירות". 



מילצ'ן ונתניהו. צילום: פלאש 90
מילצ'ן ונתניהו. צילום: פלאש 90



לדבריו, "מילצ'ן בעצם בעדותו מוציא את היחסים עם נתניהו למערכת של אינטרסים, לא חברות אלא אינטרסים, מרמה והפרת אמונים. נתניהו לפי החשד פעל לטובתו כשהוא מצוי בניגוד עניינים בכמה וכמה נושאים. בעניין של ערוץ 10 נתניהו יאמר 'רציתי שירכוש את הערוץ הזה גורם אוהד ולא עוין'. על פי עדותיהם של ארי הרו ומילצ'ן הרצף והמינון של המתנות הלך וגבר משנה לשנה עד לתחילת החקירה. דפוס השוחד לא מובהק, אבל דפוס המרמה והפרת אמונים מובהק.  אנחנו לא נמצאים במחוז של קבלת מתנות. מדובר בחדשות רעות לנתניהו".

 עוד פירט הפרשן על ניגוד העניינים, לכאורה, של נתניהו בעניין ערוץ 10: "מה שמתברר הוא שהחשד נגד מילצ'ן מתבסס, על פי העובדות, על עדות שמסר אילן שילוח, איש הפרסום, ומהעדות הזו עולה ששילוח התמודד בשעתו על רכישת ערוץ עשר מול  לן בלווטניק . מתברר שההצעה של בלווטניק הייתה כפולה משל שילוח, כאשר בהצעה של שילוח כל הכסף אמור היה לעבור לערוץ ובהצעה של בלווטניק חלק מהכסף היה אמור לעבור למילצ'ן. החשד הוא שנתניהו ניסה לשכנע את בלוטניק להשתתף על מנת לייצר רווח למילצ'ן".