הפרשן הצבאי של "החדשות", רוני דניאל, נכנס למריבות מתוקשרות עם חברי הכנסת הערבים של הרשימה המשותפת, בעקבות ההתבטאויות של האחרונים נגד פעילות צה"ל בזירות הסובבות אותנו. הערב (שבת) הסתבכה חברת כנסת עאידה-תומא סלימאן (חד"ש) עם דניאל, וזאת לאחר שהתייחסה ליום המתוח בצפון, בו הופל מטוס F-16 ישראלי ואמרה כי "מי שמתחיל את המלחמה זה מי ששולח טייסים להפציץ במדינות אחרות ומצפה שהכל יהיה טוב ויפה".



רוני דניאל לא קיבל את ההסבר של סלימאן וענה לה כי האמירה כאילו העימות היום החל בתקיפה הישראלית מנותקת מהמציאות: "אני פשוט נדהם כל פעם מההנמקות האלו. כאילו שכל הדברים האלו התחילו מהרגע שהמטוסים שלנו הפציצו משהו", בשלב זה קטעה אותו סלימאן ואמרה: "חבל שאתה נדהם". דניאל השיב: " "גבירתי, תקשיבי, אני לא הפרעתי לך. שבי רגע בשקט".



חברת הכנסת הערבייה ענתה לו שלא יגיד לה לשבת בשקט, והפרשן הצבאי התנצל על האמירה הזאת, אך סיים את הדיון ואמר: "את צודקת אך תתני לי בבקשה לדבר, אני לא הפרעתי לך, ולא שמעתי לא אותה ואת חבריה כשהאיראנים נכנסים לכאן. מותר למדינת ישראל לצאת לפעולת הגנה, זה לא נכון לבחון כך את המציאות הזו, זו מציאות בעייתית וישראל צריכה למנוע סכנה בגבולה הצפוני".