על רקע הפרשה החדשה שהביאה עדותו של מי שחתם על הסכם עד מדינה, ניר חפץ, כי בני משפחתו של ראש הממשלה השפיעו על קבלת החלטות בעלות אופי ביטחוני, אמר היום (שלישי) ח"כ מיקי רוזנטל כי המשטרה מסיחה את דעת התקשורת מהחשדות האמיתיים. "בשביל להכשיר את ניר חפץ מכרו לעיתונאים פרשות ביטחוניות. העדות החשובה של חפץ היא עדות על שוחד. לגיטימי לגייס עדי מדינה אך לא לפתור אותם לגמרי מעונש. זה מעביר מסר שמותר להיות מושחת ובסוף להבעיר ראש של פוליטיקאי. זה מסר רע לציבור", אמר רוזנטל בראיון לכאן ב'.



חבר הכנסת הוסיף על חפץ: "שיערתי שאחרי יומיים במעצר הוא יגיע לחיק המשטרה. זה לקח כמה ימים. האיש אינו אידיאולוג ולא מסוג האנשים הנאמנים. הוא עושה הכול בעבור בצע כסף. הוא אוהב את קרבתם של אנשים בעלי עוצמה אבל בוגד בהם באותה מהירות".



על דבריו של חפץ למקורביו כי הוא עושה זאת מטעמים אידיאולוגיים: "אם באמת ענייני המדינה היו לרגליו של ניר חפץ הוא היה רץ בזמן אמת ומספר על כך".



לפי הדיווח שפורסם אתמול בחברת החדשות, חפץ, איש סודו של נתניהו, שחתם על הסכם עד מדינה, אמר למקורביו שיאיר נתניהו משפיע על החלטות דרמטיות עד כדי חוסר אחריות לאומית. "אני מעריץ את ביבי אבל הוא נשבה בידי אשתו ובנו - הם מנהלים אותו גם בענייני המדינה", אמר. "ביבי, בהשראת הבן יאיר ובהשפעתו, קיבל החלטות שפגעו באינטרסים הלאומיים של ישראל ובביטחון המדינה". ח

חפץ הוסיף כי ראש הממשלה שינה את עמדתו בנוגע לפתיחת תאגיד השידור לבקשתו של בנו. "בתאגיד הוא רצה פשרה, ואז יאיר השתולל וביבי שינה את עמדתו. הבן יאיר גרם נזקים לאביו ולמדינה. זו הסיבה שעזבתי שם (באוקטובר 2017)", אמר.
 
מטעם רה"מ נמסר בתגובה: "שטויות. יותר מ-7 שנים חפץ ממודר ממידע מודיעיני,מדיני או ביטחוני ולכן הדברים שיוחסו לו משוללי יסוד". הסכם עד המדינה, שעליו חתם חפץ, מסתמן כמהלך שסותם את הגולל על נתניהו ועל שאול אלוביץ', בעל השליטה בבזק. גורמים ברשויות האכיפה המעורים בפרטי החקירה סבורים שמדובר ב"מכת מחץ" לנתניהו, לרעייתו שרה ולאלוביץ.