שדרן הרדיו נתן זהבי תקף היום (שני) בתכניתו ב-103FM את הממשלה וחברי הקבינט, זאת על רקע פרשת הדלפת העימות של נפתלי בנט עם הרמטכ"ל גדי אייזנקוט. הפרשה הובילה לעימות מתוקשר בין בנט לשר הביטחון אביגדור ליברמן, שהאשימו אחד את השני בהדלפות, וטענו כי לא תהיה להם כל בעיה ללכת לפוליגרף כדי להוכיח שלא הם המדליפים.

"מסתבר שלא כל הפוליטיקאים של ארצו הקדושה מבינים לגמרי את מהות התפקיד שלהם", אמר זהבי. "מלחמות היהודים הם תמיד מאוד מעניינות ומרגשות, אבל הלו, אתם פה אחראים על ביטחון המדינה, שמונה 8 מיליון תושבים, חצי מהם ילדים. מה אתם משחקים בקקה? בנט יורד על הרמטכ"ל, שדבריו לא נשמעים טוב לכל מיני גורמים בימין הקיצוני, אז הופכים אותו לפחדן. יש כאלה שמרחיקים לכת ואומרים שהוא שמאלני, שאצלנו במדינת הלאום היהודי זה אמר בוגד. אז עוד רמטכ"ל הפך להיות בוגד, ולא לדבר על עוד כמה אלופים במטה שהם בוגדים או שמאלנים, ויש עוד כמה שדרים סוג ט"ז שמכנים את הרמטכ"ל וסגנו בכינויים מביכים. זה הופך להיות טרנד, אתמול עלה מאזין ופתח את דבריו באמירה שיש לנו רמטכ"ל עלוב". 
 
 

"הוא סופג את הדעה הדבילית שלו מדברי פוליטיקאים ששייכים לאגף הימני של המפה" ,המשיך זהבי. "בהבל פה הפכו את אייזנקוט ל'שמאלני עלוב'. בקיצור, עושים אותו סמרטוט. זוהי מדינת הלאום של העם היהודי ששב לארצו אחרי 2000 שנה והקים בית יהודי בארץ ישראל".

יש מלכה בישראל?

שדר הרדיו הוותיק אף התייחס לידיעה שפורסמה היום במעריב לפיה יוסף גוטניק יתמוך באיילת שקד לראשות הממשלה: "לשליטים יש פטרונים בארץ הקודש. אחד שנחשב גם רב וגם מיליארדר בשם יוסף גוטניק שחי באוסטרליה, שאם זיכרוני אינו מטעה אותי הוא היה מעורב בכל מיני עסקאות שרמזו שהוא לא הכי כשר בעולם. היום ראיתי ידיעה בת עמוד ב'מעריב' לפיה אותו גוטניק, שהוא פטרונו של נתניהו, אמר כי "שקד היא היורשת" שלו. מיליארד כבר קובע מי תהיה ראש ממשלת ישראל, וזה עובר לסדר היום בחפיפניקיות. גוטניק הוא זה שמימין את קמפיין "נתניהו טוב ליהודים", אז הוא מצהיר בראיון בלעדי להופמן כי הוא יסייע לשרת המשפטים להיבחר לראשות הממשלה אחרי שנתניהו יפרוש" 
"הסיבות לכך הן דעותיה הימניות, מנהיגותה, ושהגיע הזמן שאישה שוב תהיה ראש ממשלה. לצורך כך, הוא ייעץ לה להצטרף לליכוד, ולגבי בנט הוא אומר שעליו לזוז הצידה", אמר זהבי. "אני ממש מאושר שמיליארדרים משיחיים קובעים מי יהיה ראש הממשלה, מי יזוז הצידה, מי טוב ומי לרע ליהודים. כנראה הוא מקבל את המסרים ישירות מהרבי מלובביץ'. מי אנחנו הקטנים האלה שרוצים להתמודד כשהרבי רוצה משהו? אי לזאת, אני מצטרף לרב המיליארדר ומציע לשרת המשפטים להתחיל להריץ עצמה לראשות הממשלה, כי בעזרת השם ובעזרת גוטניק, איילת שקד טובה ליהודים ותאייש את המשרה. אני רק רוצה להציע הצעה קטנה, בוא נלך ישר על מלך-מלכה, ולכן להבא נדבר על שקד במונחים של מלכה".