שר הפנים ויו"ר מפלגת ש"ס, אריה דרעי, התראיין היום לתכניתו של ניסים משעל ברדיו 103FM ואמר בהתייחסו למתיחות בגבול הרצועה כי "אין בעיה להיכנס לעזה לכבוש אותה. תאמין לי שזו לא משימה צבאית גדולה. לא צריך צבא חזק כמו שיש לנו. לצערי הרב יהיה לנו הרוגים וגם אין עיר בעולם עם כל כך הרבה מנהרות פנימיות, אבל אפשר לכבוש את עזה, אפשר למוטט את עזה, אפשר לא להיכנס לעזה אפשר מהאוויר להרוס את כל עזה ואפשר למוטט את החמאס. אבל מה הלאה? יש לך עסק עם 2 מיליון תושבים עם אוכלוסייה שכל העולם הזניח אותם. היחידים שמטפלים בהם זה ישראל".
"אנחנו גם לא מבליגים", הוסיף והתייחס לביקורת על הממשלה, "יש לנו פה בעיה מאוד קשה. אנחנו לא רוצים הסלמה אנחנו לא רוצים לכבוש את עזה. יש שמה זרוע צבאית שמנצל את כל העזרה שלנו להפוך לטרור. העולם הזניח את עזה. בוא נשים דברים בפרופורציות. השריפות מהעפיפונים לא גרמו שום נזק בנפש וגם נזק כספי פחות מ-15 מליון שקל. היה ניסיון נוראי של עשרות אלפים לפרוץ את הגדר והצבא עמד בזה. הרסנו לחמאס את כל הכוח האסטרטגי שהיה להם עם מנהרות אנחנו עושים דברים מאוד חזקים. אנחנו צריכים להתנהג כמו המבוגר האחראי".
השר דרעי התייחס גם להדלפת העימות בין שר החינוך נפתלי בנט לרמטכ"ל איזנקוט בישיבת הקבינט סביב התגובה לטרור העפיפונים. "לפי דעתי ההדלפות זה מעשה חמור", אמר, "השבוע ביום שני אחרי ההדלפה שהייתה, גמלה בליבי החלטה להתפטר מהקבינט. אמרתי לאנשים במל"ל שאני מתפטר. אני לא מוכן לשאת באחריות בצורה הזו. לא שקלתי - החלטתי, באותו היום כמעט. זאת לא הדלפה חד פעמית. זה מטריף אותי, מעביר אותי על דעתי. אולי אני שייך לדור אחר  אני אפילו הדובר שלי ששואל אותי איזה כיבוד הביאו אני לא אומר לו וכמובן שאני לא עונה לו מי משתתף. אני לא יודע מי הדליף. זה לא חייב להיות שרים, דרשתי מרה"מ שיפתח בחקירה על הדבר הזה, שיתחיל פוליגרף אני חושב שרובם של המשתתפים רוצים לעשות את זה יום שני האחרון רה"מ אמר שהוא נחוש לטפל בדבר הזה.

"לגופו של עניין, אני לא בטוח שהמטרה של ההדלפה ביום שני הייתה להשחיר את הרמטכ"ל", המשיך דרעי, "אני חושב שהמטרה של ההדלפה הייתה להשחיר את בנט. אני לא יכול להסביר, כך אני חושב. יש לנו רמטכ"ל שהוא איש ערכי. גדי איזנקוט לא צריך להוכיח לאף אחד כלום וראינו מה שהוא עשה לפני שלושה חודשים, מה שהוא לא עושה בעפיפונים עם ילדים קטנים. כל הכבוד לו. הוא מתאפק עד שימצא דרך".