לאחר שחטף התקפה לא פשוטה במהלך סוף השבוע, התראיין הבוקר (ראשון) יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי ב-103FM, והתייחס בין היתר להרגשה כי יש בלאגן פוליטי שבו אף אחד לא מצליח לעשות שום מהלך משמעותי, וכולם בעצם ממשיכים למשוך עד הבחירות. 

יש תחושת כאוס פוליטי. אנשים מהממשלה מפגינים נגד הממשלה, מצד שני האופוזיציה מפגינה נגד עצמה
"אין תחושת כאוס פוליטי - יש עובדות. מה שאנחנו רואים בימים האחרונים בנוגע ליוקר המחיה והמצב הביטחוני הוא אותו הדבר. עומדת מולנו ממשלה שלאורך שנים אין לה מדיניות ולא מקבלת החלטות, לכן נוצר וואקום ואיבדנו את השליטה על הביטחון ועל יוקר המחיה. אני חושב שיש פתרונות וקורא להפחית את מחירי הגז".
 

שב"כ כבר סיכל 500 פיגועים אך חמישה הצליחו, לדעתך מדובר בהיעדר התמודדות?
"חס וחלילה. יש לנו כוחות ביטחון מצוינים. תפקידם של הפוליטיקאים לתת למערכת הביטחון לעבוד ולא להפריע. חוליה אחת ברמאללה ביצעה פיגועים קשים אך היא רק חוליה אחת. גם את החוליה הזאת שב"כ עוד יתפוס. בתמונה הגדולה יותר, הכניעה שלנו לחמאס בעזה הדליקה את המדורה ביהודה ושומרון. חמאס למד שאם הוא מפעיל כוח נגד ישראל אז הוא היא מוותרת. אמנם יש אמירות בלתי נסבלות של הרשות הפלסטינית אך מערכת הביטחון יודעת לעבוד איתה. ישראל אותתה לאחד שכדאי לו להיות אלים ולאחר שלא כדאי לו לשתף פעולה. לצערי בנושא הזה אנחנו לא הולכים בכיוון הנכון".
 
השר כחלון הוא שר אוצר פופוליסט?
"לדעתי הפתרונות שמציגים לנו כעת הם פופוליסטיים לחלוטין ולא פתרונות אמיתיים. אמרו לנו שכדי למנוע את עליית מחירי הלחם יתנו למאפיות 200 מיליון שקלים במקום לפתור את הבעיה האמיתית שהיא לבחון מדוע הלחם בישראל יקר כאן. זכרי שבסוף גם ה-200 מיליון שקלים הללו הם מהכסף ששייך לנו".

למה בעצם מחירי הלחם יקרים כאן?
"תסתכלו על ההוצאות שיש למאפיות, תסתכלו על מחירי החשמל במדינת ישראל. זה מטורף. אם נחסוך את מחיר הגז הטבעי נחסוך גם את מחירי החשמל, את מחירי המים, עלויות הייצור לתעשייה ועוד. כל זה מתחיל ממתווה הגז שהתנגדתי אליו מלכתחילה כשידעתי שהמחיר של הגז אינו סביר".