ח"כ אוריאל בוסו (ש"ס) שוחח היום (שלישי) עם אראל סג"ל ורועי עידן ב-103FM והתייחס לדברים שאמר קודם לכן בשידור ח"כ גלעד קריב (העבודה) המיועד להיות שר התפוצות, ביניהם רנסנס ביחסים שבין ישראל לתנועה הרפורמית: "כל מה שהוא אמר מנותק בכלל מהמשמעות של הרב. הוא אמר שלא הולכים לטפל בנושאי ליבה, אני חושב שנושא הליבה היחיד שממשלת ההונאה עומדת לקום עליו הוא 'רק לא נתניהו'. מעבר לכך, הם הזיזו את כל העקרונות שלהם. אנחנו נצמדנו לעקרונות שלנו".

"שמר בנט אומר שזו 'ממשלה של כולם' אבל השותף העיקרי בממשלה שלו זה ליברמן והתנאי העיקרי בחתימה עם לפיד זה שהחרדים לא יכולים להיכנס לממשלה, שנה וחצי אין על מה לדבר, נגמור את כל הרפורמות", הוסיף.

בוסו התייחס לאפשרות המתגבשת של ממשלת אחדות: "נגיד שאתה שם את המפלגות הערביות בצד אחד ולוקח את הבוחרים של ימין ושמאל, יש 70 אחוז בצד אחד ו-30 אחוז בצד השני וכרגע ה-30 אחוז רוצים לכפות דעתם על השאר. לקחו 50 ומשהו מנדטים אמרו לנפתלי תמליך את השמאל עם המנדטים שלך. יום אחרי הקמת הממשלה נפתלי בנט יהפוך למריונטה כי ליברמן ולפיד יגידו לו 'יש לך ברירה?' אין לו דרך חזרה, הוא יעשה מה שהם יגידו".

בהמשך דבריו התייחס לדרישתה של ח"כ איילת שקד שאמרה כי ללא מקום בוועדה למינוי שופטים, לא תתמוך בהקמת "ממשלת שינוי": "לא הופתעתי כי לא האמנתי. כשהחרדים באים לממשלה ומבקשים למשל תקציבים שמגיע להם במשרד החינוך קראו להם סחטנים. אם אריה דרעי היה אומר אם אני לא מקבל חמישה שרים אני לא נכנס לממשלה, 'גדול השחקנים' היו קוראים לו. יש חברי כנסת שאתמול נכנסו לכנסת ואולי יהיו שר מחר".

כשנשאל האם שקד תדאג למפלגתו השיב: "ראינו ב-2013 איך הם דאגו לאינטרסים שלנו. אנחנו לא רוצים טובות מאף אחד נדאג לעצמנו מהאופוזיציה בראש מורם ונילחם. אתמול הציפו את הצעת החוק של זנדברג נגד חזרה בתשובה והיא הולכת להיות שרה בכירה בממשלה".