חוק הדיינים יעלה לסדר יומה של הממשלה במהלך הישיבה הקרובה שתקיים ביום שני, בשבוע הבא. הממשלה תנסה להעביר את החוק שוב, לאחר שנפל השבוע בהצבעה בכנסת, בעקבות טעות של יו"ר הכנסת מיקי לוי. להצעת החוק קמו התנגדויות מהאופוזיציה, לרבות מהמפלגות החרדיות. 

התיקון לחוק הקיים מציע כי לממשלה יהיו שלושה נציגים, במקום שניים, בוועדה למינוי דיינים: שר המשפטים, שהממשלה רשאית, בהסכמתו, למנות שר אחר במקומו, השר לשירותי דת, וחבר אחר של הממשלה שייבחר על ידה. עוד מציע התיקון לחוק כי בוועדה יהיו שני עורכי דין, שייבחרו על ידי המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין לשלוש שנים ושתי טוענות רבניות (במקום אחת כיום), שייבחרו האחת על ידי שר המשפטים והשנייה על ידי השר לשירותי דת, תוך שלושה חודשים ממועד כינון ממשלה חדשה.

כאמור, ביום חמישי פרצה מהומה בכנסת לאחר שיו"ר הכנסת, מיקי לוי, הצביע בטעות נגד חוק הדיינים, ובכך גרם להפלתו. בתום ההצבעה נרשם שוויון 51 בין המתנגדים לתומכים, ולוי ביקש לקיים התייעצות משפטית, שבסיומה הוחלט לא לקיים הצבעה חוזרת. 

בתחילה, הודיע לוי כי הצביע בטעות נגד ההצעה, ובאולם פרצה מהומה כשחברי כנסת מהאופוזיציה התקהלו ליד דוכן היו"ר ומחו בקולניות. מליאת הכנסת יצאה להפסקה של עשר דקות לקבלת ייעוץ משפטי ובסיומה אמרה יו"ר הכנסת: "לאור העובדה שלא ניתן לשנות את ההצבעה, ההצבעה שלי, ולא היה רוב בהצבעה בקריאה שלישית החוק בקריאה שלישית לא עבר. הייעוץ המשפטי ייבחן את השלכות התוצאה של 51-51, כרגע החוק לא עבר".