"אם מדברים על האיש אריה דרעי, צריך לדבר על כל החבילה": לאחר ההרשעה במסגרת עסקת טיעון, יו"ר ש"ס אריה דרעי זוכה להגנה מחבריו לסיעה. ח"כ מיכאל מלכיאלי, יושב ראש סיעת ש"ס, דיבר היום (חמישי) על המתקפה נגד ראש מפלגתו בתוכניתו של יוסי מזרחי ב־104.5fm: "אף אחד בעולם לא ינתק אותו מש"ס ואת ש"ס ממנו - יש לו במפלגה 9 חיילים ועוד מאות אלפי תומכים כולל שורת רבנים גדולים".

"יש מאות חולים ומתים ביום ובנט מספר שהוא ישן צהריים. יפה מאוד, אבל מי מטפל בבעיה? מי עסוק ביוקר המחיה? רק ש"ס מהאופוזיציה. ליברמן עסוק בלצייץ ובלכתוב מכתבים, כאשר אריה רדעי היחידי שהציף את הבעיה וניהל את המאבק. הממשלה לא מנהלת את הקורונה, לא את הכלכלה ולא את ביטחון ישראל", פתח חבר הכנסת מלכיאלי והוסיף: "יש כאן רק שר אוצר מטורלל שעסוק בציוצים. כשאומרים שאין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמיים, זה נכון". 

עוד הדגיש: "אריה דרעי לא עבריין. ואם מדברים עליו, צריך לדבר על כל אלפי האנשים בני עדות המזרח שדרעי זקף את קומתם. אם מדברים על האיש אריה דרעי - צריך לדבר על כל החבילה. לא קוראים לו עבריין, קוראים לו מנהיג אמיתי".

אריה דרעי בבית המשפט (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)
אריה דרעי בבית המשפט (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

"יש פה מדינה אשכנזית ושמאלנית ואריה דרעי, שהוא איש מוכשר ומוצלח לפי כל הדעות, בא ודאג ונלחם עבור השכבות החלשות", טען מלכיאלי. "אף פעם לא העלו את המיסים בצורה כל כך אגרסיבית - מאז שדרעי באופוזיציה, מתאכזרים כלפי הציבור החלש. לא ראוי לדבר עליו בצורה לא מכובדת, צריך להגיע ביראת כבוד לאדם שתרם את כל חייו ושילם מחיר כבר מאוד. אף אחד בעולם לא ינתק אותו מש"ס ואת ש"ס ממנו - יש לו במפלגה 9 חיילים ועוד מאות אלפי תומכים כולל שורת רבנים גדולים". 

על הסרטון שדרעי הפיץ על יוקר המחיה בזמן שבילה במלון יוקרתי בשוויץ, אמר חבר הכנסת מלכיאלי: "זו דמגוגיה זולה, מותר לאדם פרטי לקבל מהילדים שלו מתנה לאחר 40 שנות נישואים. מה, אסור ליהנות? מה הבעיה בזה? אחרי שבע השנים שעבר, איזו מן טענה זאת? בואו תתמודדו עם הסרטון, בואו תתמודדו עם הטענה. אי אפשר להיות עיוורים לעובדה שכשהוא היה בממשלה - לא העלו את המיסים בצורה כל כך אגרסיבית".