יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיש היום (שלישי) תלונה במח"ש נגד השוטרים, שלדבריו, תקפו אותו בשכונת שייח ג'ראח (שמעון הצדיק) בירושלים וכן על ההוראה לפינוי לשכתו הפרלמנטרית בניגוד לחוק.

"המשטרה חצתה קו אדום ותקפה אותי פיזית. אין מקום במשטרה לשוטרים אלימים ומדובר במעשה עבריינות שהם צריכים לתת עליו את הדין. אני מצפה שמח"ש תעשה את עבודתה ותמצה את הדין עם השוטרים האלימים ובמשטרה יפיקו את הלקח", מסר חבר הכנסת. 

עימות בין בן גביר למשטרה, ללא קרדיט

כאמור, לטענת חבר הכנסת בן גביר, בזמן שנפגש עם מפקד מחוז ירושלים דורון תורגמן בלשכתו, מאות שוטרים פשטו על הלשכה בשייח' ג'ראח, שם התקיימה הפגישה. במהלך פעילות הכוחות במקום התלקח עימות בין הצדדים, במהלכו התעלף חבר הכנסת ופונה לבית החולים הדסה עין כרם להמשך קבלת טיפול רפואי. 

ממשטרת ישראל נמסר: "במהלך פעילות במתחם, החל חבר הכנסת להפריע לכוחות במקום תוך שהוא דוחף את השוטרים ומנסה למנוע מהם להרחיק חלק מהנוכחים במתחם. השוטרים שהיו במקום ניסו להרגיע את ח"כ בן גביר ולמנוע החמרת האירוע ללא הואיל. ח"כ בן גביר המשיך להשתולל ותוך כדי אף חבט באחד השוטרים בפלג גופו העליון".

"בשלב מסוים הוא נפל לקרקע כשנאבק עם השוטרים, והשוטרים הזעיקו באופן מידי את גורמי הרפואה למקום. צר לנו על הניסיון להכפיש את השוטרים שפעלו במקום לשמירת הסדר הציבורי תוך עיוות המציאות", הוסיפו.