בפתח תוכניתם המשותפת ב-103FM היום (שני) דנו אראל סג"ל ודוד ורטהיים בקשר שבין משפט נתניהו-אולמרט למצעד הגאווה. "בשניהם יש הרבה תקשורת, הרבה צבע, והרבה אלכוהול, אבל הוא לא מטופל", אמר ורטהיים. "אין לך הוכחה לזה", אמר סג"ל בתגובה. 

ורטהיים הוסיף: "משפט נתניהו-אולמרט ומצעד הגאווה מתקשרים זה בזה". סג"ל שאל: "איך אתה מחבר את האירוע שהתרחש אתמול באולם השלום בת"א למצעד הגאווה שהתרחש ביום שישי בכל ת"א?". 

ורטהיים: "בשניהם יש הרבה צבע? יש. בשניהם יש הרבה אנומליה? יש. בשניהם יש הרבה תקשורת? יש, ובזה הדמיון".

סג"ל: "רבים התייחסו אתמול לאותו סיפור על יאיר נתניהו שהוא צועק, עומד על ארבע וכו', אממה, אתה, כאיש תקשורת ותיק, ככתב ברנז'ה, אז כמדומני הסיפור הזה כבר הגיע, הוא כבר היה ב'חדשות 12' בזמנו".

ורטהיים: "נוח לכם, ל-30 מנדטים ונציגיהם בציבור, להציג את זה כאילו הכול שם צהוב. חלק גדול באמת צהוב, אבל חלק מזה, כשמדובר בעוזי ארד ובמינויים של נתניהו - זה קצת פחות מצחיק. וניר חפץ וכל הכוורת שהקיפה את נתניהו במשך המון שנים מספרת סיפורים על איך הדבר הזה גובה מחיר שלם במינויים, בהחלטות קרדינליות, בהחלטות אסטרטגיות, במגנומטרים".  

סג"ל: "בולשיט. הייתה אתמול בתקשורת הנאה גדולה מכל המיץ הזה שיצא אתמול בבית המשפט. אני באמת חושב שנעשה לשרה נתניהו עוול עצום ואיום, ואני חושב שנאמרו עליה דברים וצולמו עליה תמונות והתנהגו מולה כמו שלא התנהגו מול אף אדם ואף אישה במדינת ישראל".

ורטהיים: "אבל הם בחרו לתבוע".

סג"ל: "הם בחרו לתבוע, ואגב, שום דבר חדש לא היה במשפט הזה".

ורטהיים: "למה הם תבעו?"

סג"ל: "אהוד אולמרט הוא איננו סתם אדם, הוא היה ראש ממשלה. בזמן אמת, היה לי הרבה מידע על הילדים שלו, כולל במלחמת לבנון השנייה, שאהוד אולמרט אמר אז את אחד המשפטים המוזרים, הוא אמר, 'חלק מבנים של חברים טובים שלי נלחמים', הוא לא אמר ילדיי כי הם לא נלחמו. ותאמין לי, ידעתי והייתי יכול להוציא וללכלך ולהיכנס בגליצ'ים מסריחים, אבל זה לא לעניין כי הילדים של אולמרט לא אשמים בדעותיי על אולמרט ולא פוגעים בהם".

ורטהיים: "אבל הילדים של אולמרט לא מחליטים על מינויים פוליטים".

סג"ל: "הילדה של אולמרט הפגינה נגד רמטכ"ל וקראה לו פושע מלחמה".

ורטהיים: "אבל זה כאזרחית. אם תביא עדות שהיא ישבה בבלפור על הספה ומיינה אנשים, מי לטוב ומי לרע - זה שיח אחר".

סג"ל: "אתמול דווקא באתר שלך צייצו בהתחלה את ההקלטה 'BA-MA'. עכשיו, אני אומר לך, יש לי אינספור שיחות שאני צורח בטירוף. זה כל כך לא הגון לקחת שיחה אחת ולהוציא אותה".

ורטהיים: "היו לנו מספיק שנות נתניהו עם הדבר הזה במוקד העניינים, הם העלו את זה עכשיו. אני חושב אגב שנתניהו יודע דבר או שניים בתקשורת ומבין שבסוף הסיפור הוא כל הזמן להישאר במעגל. הוא חוזר אלינו דרך בית המשפט".

סג"ל: "16 באוגוסט 2019 הופיעה הכתבה הראשונה על סיפור כחלון, יאיר נתניהו, פילבר והפגישה הזאת. זה לא דבר חדש. אתמול הם פרסמו את זה כאילו וואו".

ורטהיים: "אבל יש הבדל בין גורמים שמספרים, בין שמועות ורכילויות מוצלבות, לבין זה שאנשים אומרים את זה בקולם".

סג"ל: "ניר חפץ נתן עדות במשטרה, זה חלק מעדויות אנקדוטליות. אין להן שום ערך פלילי. גם המשטרה יודעת שהיא לא יכולה להעמיד לדין בן אדם על זה שהבן שלו צעק או לא צעק וכו'. גם הבן שלי הקטן לפעמים צועק עליי ואומר, 'אתה עושה טעויות'. אני מקבל את זה".

ורטהיים: "אבל אתה לא ראש ממשלה והבן שלך הקטן לא עושה את זה בנוכחות אנשים שמגיעים הביתה ומחזיקים בתפקידים בכירים ונכנס לתוך כל מיני סוגיות עקרוניות, ואם הוא עושה את זה, זה בעייתי".

סג"ל: "שני בניו של אריאל שרון, שאני מעריך אותם מאוד, גם כן השפיעו. אתה לא יכול לקבוע שאריק שרון או בנימין נתניהו בחרו לעשות את מה שהם עשו רק בגלל האמירה של הילד שלהם. אנחנו יודעים שנתנו עצות ואנחנו יודעים שהם פעלו, האם הם קיבלו אותן ככזה ראה וקדש? זו שאלה. אני חושב שלא, אבל מי שתמים לחשוב שבאירועים כאלה, ובכל דבר, ילדים, בני משפחה, לא מביעים את דעתם, אז בוודאי שכן".

ורטהיים: "אני הראשון להסכים איתך, אין דבר כזה מציאות סטרילית. גם אני ואתה, כל אחד שמקבל את כל אלפי ההחלטות שלו, החל מאיזו סיגריה לעשן בבוקר ועד לאיזה פלאפון לקנות, זה סל של כל הדברים שאנחנו מושפעים מהם, שגדלנו איתם, של בני הזוג שלנו, של הילדים שלנו וכן הלאה, וזה ברור וזה נכון גם לגבי ראש ממשלה. כאן יש כבר את עניין המינון והנראות".