שר התיירות ('יש עתיד') יואל רזבוזוב שוחח הבוקר (שלישי) עם גדי נס בתכניתו ברדיו צפון 104.5FM לאחר שהמטה לביטחון הלאומי העלה אתמול את אזהרת המסע על איסטנבול לרמתה הגבוהה ביותר. רזבוזוב טען כי "אף חופשה לא שווה סיכון חיי האדם", וקרא לישראלים לבטל טיסותיהם לטורקיה: "בסופו של דבר לא סתם מערכות הביטחון שלנו אומרות שזה מסוכן".

עוד התייחס השר לעניין הפיצוי הכספי של החופשות וציין ש"אני מבין את העניין הכספי – משפחה שמחכה לחופש ומתכוננת במיטב כספה לטוס לחופש ובגלל איומים ביטחוניים צריכה לבטל זה לא פשוט. אזרחי ישראל לא אמורים להיפגע. בגלל זה אני מנסה לדאוג להסדר עם חברות התעופה הזרות. ביקשתי לתת אפשרות להחזר כספי או לשנות את מועד הטיסה או לתת יעד אחר. אנחנו במשא מתן, רצון יש, אבל אני מקווה שנצליח לסייע. בינתיים אני רואה שאנשים ממשיכים לטוס, יש ביטולים, אבל עדיין יש אנשים שלוקחים את הסיכון".

בתוך כך, השר דיבר גם על המחירים הגבוהים של החופשות בארץ בחודשי יולי-אוגוסט, ואמר שהוא הוציא קמפיין במטרה להנגיש ולשווק חופשות זולות יותר לאזרחים: "המחירים גבוהים וגם הביקוש מאוד גבוה בארץ ובעולם. אנשים ישבו שנתיים בבית בקורונה והם צמאים להסתובב ולטייל ולכבוש יעדים חדשים. צריך לציין שבישראל זה לא רק אילת וים המלח, יש מקומות יפים בצפון הארץ, ובאשקלון. המחירים עלו, אבל עדיין אפשר לאתר חופשות במחירים סבירים. יש פה שוק חופשי, אבל אני עובד על אלטרנטיבות, כמו קמפינג לדוגמא, וזו במטרה שחופשה בישראל לא תהיה רק לעשירים בלבד".

לשאלה האם הקואליציה הגיע לסופה, טען כי כל עוד היא ממשיכה לעבוד, הממשלה מתפקדת מצוין והכנסת ממשיכה להעביר חוקים חשובים. "אנחנו מבינים שהאירוע הוא מורכב, ואנחנו בסוג של הישרדות, אבל כל עוד אנו עובדים טוב, ועושים הכל בכדי להמשיך לעבוד, הקואליציה צריכה להמשיך להתקיים. לפיד מנסה לייצב את הקואליציה הזו בכל הכוח, כי האלטרנטיבה של ממשלת נתניהו-בן גביר היא גרועה. אנחנו נוהגים באחריות, בשנה עשינו דברים חשובים למען המדינה והעברנו תקציב".