גורמים בליכוד הבהירו אמש כי לנוכח המצב העדכני, רק ח"כ עידית סילמן תקבל שיריון ברשימה הבאה. ינון מגל ובן כספית התייחסו בתוכניתם ב-103FM לדיווחים. בפתח דבריו, אמר בן: "לתחושתי, סתם ברמת הסטטיסטיקה, לא יהיה שריון בסוף. יהיה שריון במקום 53, אבל אולי אני אתבדה. אתמול היא (סילמן) ירדה במדרגות בכנסת והיא שואלת את יריב לוין, 'איך הייתי? טובה עד הסוף, אה?' כן, ריצית אותם, סיפקת את הסחורה, עכשיו תורם לספק את הסחורה".

אני מזכיר לכם, היא ראתה את האור בעקבות המלמול ההוא שמיד חזרו בהם, של ניצן הורוביץ עם הבג"ץ שאמר 'אל תכניסו חמץ לבתי חולים בפסח, אבל אסור לעשות חיפוש', זה היה האור. בינינו - שוריינה, קיבלה הבטחות. חבורה של עבריינים, המשריינים והמשוריינים. היא הרי אמרה בקולה לפני שנה, היא כתבה, 'הציעו לי והציעו לי והציעו לי'. בקיצור, זו חבורה של עבריינים, רק שאין מערכת שלטון חוק, הכול קפוא, הכול מפחד, הכול משותק מהיועצת המשפטית דרומה. אנחנו כבר בדרך לבודפשט, יש מצב שגם נגיע", הוסיף.

בתגובה, השיב ינון: "מה יש לך מסילמן עכשיו? הרי היללת ושיבחת אותה כמה היא נפלאה וכמה היא נהדרת וכמה היא ערכית, כשהיא עשתה סיבוב למצביעים שלה. מה אנחנו אהבלים? מה אנחנו לא מבינים מה קורה פה? הכול אצלכם פוזיציה. אתמול יונית לוי כבר עשתה בדיקת עובדות לנתניהו. פתאום נזכרתם לעשות בדיקת עובדות לנתניהו. ובנט שדיבר לפני זה שעה, הכול שם היה אמת? לא היה שם שום פייק ניוז בכל מה שהוא אמר? שהכול היה לשם שמיים, כל מה שבנט עשה זה לשם שמיים, כמה מגוחך".

"פעם קראו לזה V15, היום קוראים לזה N12. כמה מגוחך. לאן תגיע התעמולה הזאת? עובדים מלא מלא בשביל הממשלה. אז אתה אומר לי עכשיו סילמן? אתם חיילים בשירות רק לא ביבי. אתה מוביל את הכוח כמו אצבעוני המפקד. ומה הקטע? שזה לא יעזור לכם, כי העם רוצה את ביבי, כי העם רוצה אתכם ומפסיק לנקות אבק מהתריסים והולך ומצביע לליכוד בראשות בנימין ושרה נתניהו. זה מה שמצביעים וזה לא יעזור לכם", סיכם.