חברת הכנסת גילה גמליאל (הליכוד) התראיינה היום (שלישי) בתוכניתו של יוני הללי ברדיו צפון 104.5FM, והתייחסה לסערת גדי סוקניק, לאחר שהתארח בתוכנית הבוקר של רשת 13, השווה בין האינטליגנציה של חברי הליכוד ביחס לנבחרי יש עתיד וטען כי היא נמוכה.

"יש לגדי סוקניק עוד הרבה מה ללמוד", אמרה ח"כ גמליאל בפתח הריאיון, "נמאס מההסתה הפרועה והמכוערת הזו שמנסה לפגוע ללא הצלחה. כשאין לאנשים מה להגיד הם קוראים לנו צ'חצ'חים, ומנסים לתייג ולפגוע בנו ללא הצלחה. השטח מצביע לרשימה יפה ומייצגת".

"אני שורשית בתנועה שלי ומייצגת אותה נאמנה", הוסיפה, "יש לי קהל תומכים רחב תודה לאל, ואני שמחה ומברכת על כך. אני אומנם לא מאלה שצועקים כל היום, אבל אני עושה את העבודה ומייצגת את התנועה בצורה הטובה ביותר".

לאחר מכן, התייחסה חברת הכנסת גמליאל למשבר שנוצר בין נתניהו לאמסלם: "הם נפגשו ומתגייסים יחד על מנת להתעסק במה שבאמת חשוב – לנצח בבחירות. דודי אמסלם הוא איש נשמה, הוא אדם שבא ונותן את כול כולו. הוא אדם ישר, שמציג את הדברים מעמקי ליבו ונשמתו, נתניהו מבין את זה. הם תמיד משתפים פעולה יחד, והם ימשיכו ככה".

לסיום אמרה על ראש הממשלה המיועד כי "הציבור לא נתן את קולו ליאיר לפיד, ובטח לא לבנט עם ה־5 מנדטים שלו. לכן, אני חושבת שצריך לשנות את שיטת הבחירות ושההפקרות הזו תסתיים. צריך שרק אחת משתי המפלגות הגדולות ומי שעומד בראשן יוכל להיות ראש ממשלה. הציבור הבין שזה ניצול ציני של השיטה על מנת לממש קפריזות אישיות של אנשים לכהן כראשי ממשלה והדבר הזה יעבור מהעולם".

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי 103FM