בשבוע הבא צפוייה להיערך פגישה נוספת של "פורום הנגב" בין הימים ראשון עד שלישי. הפגישה תיערך באבו דאבי בהשתתפות ישראל וחמש מדינות נוספות. 

המשלחת הישראלית שתשתתף בועידה צפויה להיות רחבה מאוד, ולכלול אנשים בכירים רבים. בין השאר, מנכ"ל משרד החוץ, מנכ"לית משרד החקלאות, ראש חטיבת רפואה במשרד הבריאות ונציגים ממשרדי המודיעין, האנרגיה, החינוך, הכלכלה ומהמל"ל. גם המשלחות של חמשת המדינות האחרות עתידות להיות מגוונות מאוד ולכלול אנשים בדרג בכיר. 

בועידה, יהיו שש קבוצות עבודה שייפגשו בפעם הראשונה מאז תחילת הפרוייקט. הקבוצות יעסקו בנושאי בריאות, בטחון אזורי, חינוך לסובלנות, בטחון מזון ומים, תיירות ואנרגיה. קבוצות העבודה ידונו בנושאים חוצי גבולות שעומדים בראש סדר יומה של כל מדינה.

כזכור, לאחר החתימה על "הסכמי אברהם" התקיימה ועידת הנגב בשדה בוקר, ולא היה מדובר באירוע חד פעמי, אלא באירוע בהמשכים. לאחר מכן הוקם "פורום הנגב" בהרכבים שונים, ובפורום הזה ישנה וועידת ההיגוי שתתקיים גם הפעם.

הפורום התכנס בפעם האחרונה באופן פיזי בבחריין, שם נכחו מנכ"לים של משרדי החוץ, ועוד מפגש אחד התקיים בזום לאחר מכן. הפגישה הבאה, אחרי אבו דאבי, צפויה להתקיים במרוקו. בכל הנוגע לצד הפלסטיני, נאמר כי הפלסטינים כרגע לא מוזמנים להיות שותפים בפורום הנגב.