סערת הרפורמה המשפטית: יו"ר סיעת המחנה הממלכי זאב אלקין (המחנה הממלכתי) שוחח הבוקר (ראשון) עם בן כספית וינון מגל בתוכניתם ב-103FM. בתחילת השיחה, נשאל ע"י מגל בנוגע לתמיכתו בפסקת ההתגברות, כפי שהיא מוצגת ברפורמה הנוכחית.

"אין עם מי לדבר": סביבת בן גביר תוקפת בחריפות את גלנט

"אני בעד רפורמה משפטית, מתעסקים בהכול חוץ מפסקת ההתגברות", טען והוסיף: "אני עדיין תומך בפסקת התגברות במספר מעט גבוה יותר של חברי כנסת. במדינה מתוקנת, גם כשפוליטיקאי לא אוהב החלטה של בית משפט, תמיד ברור שמקיימים אותה אם לא רוצים אנרכיה. כל האזרחים במדינה כפופים להחלטות של בית המשפט".

באשר לחוק התרומות, הבהיר השר לשעבר: "לראש הממשלה יש מאיפה לשלם, חוק התרומות לא יתקבל. העם בחר בו, ועליו האחריות כדי שהמדינה לא תידרדר לתהום. אנחנו בדרך לשם, אך אפשר עוד לעצור את זה".

כנשאל בנוגע לתקרית של שרה נתניהו בשבוע שעבר, תקף את חלק מתומכי נתניהו בצביעות: "עברתי חוויה מאוד לא פשוטות עם ההפגנות מול ביתי, אני כאדם בחרתי להיות פוליטיקאי ואני מוכן לקבל כל ביקורת. זה תפקידי. המשפחה שלי לא בחרה בזה. כשחזרתי הביתה ושמעתי שאיימו על בתי בת החמש זה מאוד כאב לי. רמי בן יהודה הבריון צרח עליה שאביה בוגד. תשאירו בני משפחה בחוץ, אפשר להתווכח עם פוליטיקאים. תהיו עקביים. לא יכול להיות שאותם אנשים שתקו כשזה היה ליד ביתי".

"מי שנושא באחריות הוא ראש הממשלה. זה שנתניהו נותן לבני משפחתו לנהל את המדינה זו החלטה שלו. הוא בוחר איך נראית סביבת העבודה שלו ואיך נראים השותפים שלו. מולו צריכים להפגין, כל השאר זאת החלטה שלו", הוסיף.