הוועדה המיוחדת לתיקונים לחוק יסוד: הממשלה, בראשות יו"ר הקואליציה אופיר כץ, תתכנס הבוקר (חמישי) פעם נוספת על מנת לקדם את חוק הנבצרות, זאת למרות התנגדות היועמ"שית, עוה"ד גלי בהרב-מיארה.

מחד, חוק הנבצרות לא הגיע בחלל ריק כשהחשש הוא שהיועצת המשפטית לממשלה תטען לנתניהו נבצרות תפקודית כי הוא מפר את הסדר ניגוד העניינים שלו באופן כזה שפוגע בתפקוד השוטף בעצם מילוי תפקיד ראש הממשלה. מנגד, בקואליציה טוענים כי העלאת האפשרות להוצאת נתניהו לנבצרות היא בלתי הגיונית ובלתי סבירה בעליל.

התומכים והמתנגדים מנהלים דיונים סוערים בנושא הנבצרות במהלך עבודת הוועדה. חוק הנבצרות כבר עבר בקריאה טרומית וכעת מקודם באופן מואץ ולא בכדי. לפני כחודש בעקבות עתירה של התנועה לאיכות השלטון, השופטת דפנה ברק ארז הורתה לנתניהו ובהרב מיארה להסביר מדוע אין להרחיק את הראשון מהמערכת הפוליטית בעקבות המשפט שמתנהל נגדו. הדבר עורר סערה במערכת הפוליטית ותגובות קואליציה שראו בזה כמעין "הפיכה צבאית", כך לדבריהם.

הסברה היא היועמ"שית תטען כי אין להוציא את נתניהו לנבצרות בתשובתה לבג"ץ, אך שם לא רוצים לקחת סיכונים ומסמנים בכך קו אדום בוהק בעצם השיח סביב הנושא.