שר התקשורת לשעבר יועז הנדל יזם אמש הפגנה נגד הרפורמה המשפטית. בשיחה שקיים הבוקר (ראשון) עם ענת דוידוב וניסים משעל ב-103FM הוא סיפר על ההפגנה והזהיר כי חייבים לקיים הידברות בעניין הרפורמה: "אם לא מקפיאים ויושבים לדבר, המדינה תתפרק".

"הגיעו אנשים מכל הארץ למרות שזה בירושלים ולמרות שזה במוצאי שבת. הגיעו אנשי ימין שחלקם מאוד בעד הרפורמה וחלקם נגד, וכולם מסכימים שהרבה יותר חשוב מסעיף 3ב' ברפורמה המשפטית - זו היכולת שלנו להחזיק כאן מעמד ביחד ולא להתפרק. אני מאוד מקווה שהקול הזה יישמע. לאף אחד באמת אין מנדט לקרוע את העם הזה לגזרים", סיפר הנדל בפתח הראיון.

"גם אם אתה תומך רפורמה, לא דוהרים לפרק את העם", הוסיף השר לשעבר. "כולם מרגישים מצוקה מאוד גדולה, אנחנו בזמן הפציעות שלנו ולא יכול להיות שמפרקים את העם בגלל הרפורמה, לא משנה כמה היא חשובה. נכון לעכשיו, כשנסראללה נואם על זה שהישות הציונית הולכת להתפרק, זה מוצא אותנו במציאות מבולבלת. יש אחריות למי שיושב בממשלה, לכן נורא חשוב הקול הזה מימין. תוצאות הבחירות היא לאור כך שלא היה גשר, שלא היה את הימין המתון. לא כולם היו שלמים במאה אחוז עם הבחירה שלהם. אם לא מקפיאים ויושבים לדבר, המדינה תתפרק".

"מה זה משנה מי צודק עכשיו, אנחנו מתפרקים", אמר הנדל. "לנתניהו יש אחריות לעתיד המדינה, בהתחלה זלזלתי וחשבתי שזה תהליך של האופוזיציה. אני רואה פה דרמה ענקית בתולדות העם, מה זה משנה מי צודק? מה אנחנו רוצים שיקרה פה?. אני מרגיש את השנאה ברחובות, אני רוצה שנטפל בזה, זה הדבר הכי פשוט".

לסיום התבקש לתת את דעתו על התנהלותו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, ואמר: "כולם הבינו שהוא בלון נפוח. הוא מכר סיפורים, זה בלון שאין בו כלום".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM