חבר הכנסת יצחק קרויזר התארח היום (שלישי) בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב103FM ושוחח איתם על אירועי חווארה והמלצת היועמש"ית לפתוח בחקירה נגד חבר סיעתו פוגל שאמר כי "יש למחוק את חווארה", בעיית האלימות והטרור במגזר הערבי והמהפכה המשפטית.

ח״כ צביקה פוגל זומן לחקירה בלהב 433 בשל התבטאויותיו נגד הכפר חווארה
לאחר אישור היועמ"שית: נפתחה חקירה נגד צביקה פוגל

באשר להמלצת היועמש"ית, טען קרויזר: "לצערי הרב לא כל כך הפותענו שהיועמ"שית בחרה להמליץ על פתיחה בחקירה, כשיש לי מידע על חברת מועצה בחורה ששיבחה את המחבלים ונגדה לא נפתחה חקירה, כמובן שאני לא מדבר על אולמרט, ברק, חלוץ, ועוד, ובכירים שקראו קריאות קשות מאות כגון מרי אזרחי, מלחמה, שפיכות דמים, כנגדם לא נפתחה חקירה".

באשר לאלימות המתפשטת בחברה הערבית, אמר: "המפלגה שלנו הגיעה לממשלה עם אג'נדה מאוד ברורה שאתה רואה את היישום שלה גם בהחלטות השר וגם בהחלטות בתוך המערכת הביטחונית וגם בחקיקה בכנסת".

"חוק המאבק בכלי הנשק הבלתי חוקיים עבר בקריאה טרומית, חוק שייתן סמכויות רציניות למשטרה ולפרקליטות להיאבק במחלה הנוראית של כמות ההרוגים בחברה הערבית. יש הרבה עבודה. הטרור לצערי לא החל בממשלה הזו וגם לא בקודמת, יש סל חקיקה גדול בנושא, יש עוד עבודה רבה. נכנסנו לממשלה לעבוד קשה", הוסיף. 

חבר הכנסת קרויזר התייחס בהמשך גם לסערת המהפכה המשפטית והסיכויים להגיע לפשרה בנושא: "אני תמיד בעד הידברות, אך אני חושב שהציבור כבר לא קונה את הסיסמאות מאגף המתנגדים לרפורמה. אנחנו קוראים לכל מי שהוא חבר באופוזיציה או מתנגד לרפורמה יבוא וידבר". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm