החוקרים סקרו גם 19 מחקרים, שפורסמו משנת 2000 ואילך, וכללו ילדים בגילי שלוש עד תשע שנים. כל המחקרים מלבד אחד התמקדו בהשפעות של משחקי קופסה על היכולת המספרית והידע המתמטי. מחקרים שהעריכו משחקים דיגיטליים או פיזיים לא נכללו.
הילדים חולקו לשתי קבוצות. אחת שבה שיחקו במשחק לוח שהתמקד במיומנויות חשבון (קבוצת התערבות) והשניה שבה לא שיחקו (קבוצת ביקורת). הביצועים המתמטיים הוערכו לפני ואחרי מפגשי ההתערבות. לאחר מכן סיווגו החוקרים את הילדים על פי יכולותיהם המתמטיות, החל מבקיאות בסיסית במספרים (זיהוי ושיוך מספרים) והבנת מספרים בסיסיים (הבנת כמויות המספרים, למשל 9 גדול מ-3) וכלה בהבנה מתקדמת יותר של מספרים (חיבור וחיסור).
החוקרים מצאו כי 32% מהילדים – כמעט שליש בקבוצת ההתערבות הראו שיפור משמעותי בביצועים מתמטיים בסיסיים ומתקדמים בהשוואה לאלה בקבוצת הביקורת.
לדברי החוקרים, תוצאות המחקר מראות כי ניתן להשתמש במשחקי קופסה כדי לשפר את כישורי המתמטיקה הבסיסיים והמורכבים של הילד, עם פוטנציאל להשפיע באופן חיובי על מיומנויות התפתחותיות אחרות.
חיימה בלדארס, החוקר הראשי בצוות המחקר, אמר כי "מחקרים עתידיים צריכים לחקור את ההשפעות שיכולות להיות למשחקים האלה על מיומנויות קוגניטיביות והתפתחותיות אחרות".