אישה בת 73 מבריטניה חשפה כיצד הכירה את בן זוגה בן ה-39 - שעושה הכל עבורה, אפילו את הבישולים והניקיונות. כריסטין הייקוקס פגשה את בעלה, חמזה דרידי ברשתות החברתיות בינואר 2018, והתאהבה "עד מעל הראש".

במרץ ב-2018, הסבתא לשניים יצאה לחופשה בת שבועיים כדי לנסוע לבן זוגה בנאבל, תוניסיה - ומאז היא חיה שם אתו. הזוג התחתן כשנתיים לאחר מכן, ב-31 בדצמבר 2020 בטקס אינטימי בבית משפחתו של דרידי, מוקפים בעשרות אורחים.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הייקוקס אף התאסלמה כדי להינשא לו ודווח כי בשלוש השנים האחרונות הם חיים באושר. היא טענה שבן ה-39 מתייחס אליה "כמו למלכה", שהוא עושה הכל בבית כגון ניקיונות ובישולים ולא מסכים לה לכבס. השניים מגייסים כספים עבור אשרת השהייה של דרידי, כדי שיוכל לפגוש את משפחתה בבריטניה.

בת ה-73, מורה לשעבר וסבתא לשניים מרות'רהאם, דרום יוקשייר, אמרה בריאיון ל-The Sun הבריטי: "הוא מהמם, אנחנו כל הזמן צוחקים, כך נראית אהבה ממבט ראשון. רציתי לנשק אותו כבר בשדה התעופה אבל אסור להפגין חיבה בפומבי בתוניסיה".

חמזה וכריסטין (צילום: רשתות חברתיות)
חמזה וכריסטין (צילום: רשתות חברתיות)

"אני לא יכולה להסביר את האהבה שיש בינינו, זה פשוט נפלא", סיפרה. הייקוקס פגשה את דרידי לראשונה לאחר שפרסמה מודעה בפייסבוק, לפיה היא מציעה ללמד אנגלית כשפה שנייה. בן ה-39 יצר עמה קשר ונרשם לשיעורים שלה.

"היה בינינו ניצוץ מידי", הוסיפה בת ה-73. שלושה חודשים לאחר מכן היא נסעה לתוניסיה "ומאז השאר היסטוריה". לדבירה, הם נהנים מחיי מין בריאים ופעילים ומקיימים יחסים עד "שש פעמים בשבוע. יש לו דם חם", סיפרה.

חמזה וכריסטין (צילום: רשתות חברתיות)
חמזה וכריסטין (צילום: רשתות חברתיות)

למרות פער הגילים של 34 שנים ביניהם, הייקוקס טענה שמשפחתה תמכה מאוד במערכת היחסים שלה עם דרידי. בנה, המבוגר מבן זוגה בארבע שנים נסע לתוניסיה ב-2020 כדי לבלות עם הזוג המאושר.

כל שנותר לנו לקוות הוא שהם "יחיו באושר ועושר עד עצם היום הזה" ושהסיפור שלהם לא יסתיים כמו נישואיהם של איריס ג'ונס בת ה-83 מבריטניה ומחמוד איברהים בן ה-37 ממצרים.