סיבת האירוע הבא אינה ידועה בוודאות, אבל אפשר לנחש שסמים קשים מעורבים בכך, או אולי אלכוהול, או אדם שחושב שגופו העירום הוא מתת האל לאנושות. לאחרונה תועד בסרטון מחזה הזוי במיוחד. בסרטון, שהפך במהרה ויראלי ברשתות החברתיות וגם הגיע לכלי התקשורת, נראה גבר עירום זוחל אל עבר הומלס מבוהל. האירוע המשונה התרחש מחוץ לתחנת טוטנהם קורט בלונדון, סביב השעה תשע בערב. על פי עדי ראיה, הגבר רדף אחר הומלס, שניסה לברוח ממנו מספר פעמים. "הוא הגיע משום מקום לאמצע הרחוב והבהיל את ההומלס. אנשים ניסו להרחיק אותו. הוא רדף אחריו ברחוב ואף לכביש", סיפר עד ראיה.
אישה מודאגת ניסתה לעזור. צילום מסך
אישה מודאגת ניסתה לעזור. צילום מסך
על פי הדיווחים, במקום האירוע היו בין 50 ל-70 עדים למתרחש, ביניהם תיירים רבים. כמה מהם ניסו לעזור ולהרחיק את האיש העירום מההומלס. אישה מדואגת שעברה במקום ניסתה לחצוץ בין האיש העירום להומלס ועמדה ביניהם. אחרים אותתו לניידות משטרה שהיו באזור, ולאחר 5 דקות הצליחו ללכוד את תשומת הלב של אחת הניידות. האיש העירום נעצר בידי המשטרה. "הוא התנהג בצורה מאוד מוזרה והחל לזחול לעבר האיש", סיפר עד ראיה. "ההומלס החל לצעוק ולצרוח 'תרחיקו אותו ממני' ", סיפר עד ראיה. "הם לא נראו מפוחדים. הוא היה עירום אז ידענו שאין לו נשק. זה היה מאוד מוזר". 



אבל הזוי ככל שהמקרה יהיה, זו לא הפעם הראשונה שמישהו מחליט שלא בא לו להתלבש. כמה ימים לפני האירוע המוזר הזה, גבר אחר, החליט לעשות מקלחת של בוקר על גדות נהר התמזה המזוהם. לשמחתנו, גם האירוע הזה תועד בסרטון הזוי לא פחות. בסרטון נראה הגבר פושט את בגדיו הטובים, ומתיז על עצמו ממי הנהר העכורים. גם הפעם היו למאורע עדים רבים. "הבחור התקרב אל גדות הנהר, כשהוא לבוש בבגדי עבודה אלגנטיים. ברוב חוצפתו הוא התפשט לחלוטין והחל לרחוץ עצמו בנהר", סיפר עד ראיה. "הוא עמד שם כאילו היה בחוף במאליבו באמצע הקיץ, לא בגדה המזוהמת הדרומית בבוקר אומלל בחודש מרץ. זה היה מאוד מצחיק".