האתגר המטופש הסתיים באסון: צעיר אוסטרלי נפצע אתמול באורח קשה מאוד כשהותקף על ידי תנין, אחרי שקפץ לתוך נהר מלא בטורפים המסוכנים בצפון המדינה כדי להפגין את "אומץ לבו" מול חבריו. 
לי דה פאואו (18), תושב העיירה איניספייל שבמדינת קווינסלנד, ננשך על ידי התנין אחרי שקפץ לתוך נהר ג'ונסטון סמוך לשעה 2:30 לפנות בוקר (שעון מקומי). הוא ניסה להיאבק בטורף והכה אותו בראשו לפני שפונה לבית החולים עם פציעות קשות, בין היתר בידו. מאוחר יותר נמסר כי הוא יצא מכלל סכנה לאחר שעבר סדרת ניתוחים. 
האחראית לטרגדיה, סופי פטרסון. צילום מסך: טוויטר
האחראית לטרגדיה, סופי פטרסון. צילום מסך: טוויטר

 
ניל נובל משירותי האמבולנסים של קווינסלנד סיפר כי דה פאואו קפץ למים אחרי שחבריו הפצירו בו לעשות זאת, על אף שהיה ידוע כי הנהר שורץ תנינים. "הנסיבות עדיין לא ברורות לגמרי, אבל הדיווחים מהזירה הם כי חבריו אתגרו את הצעיר לקפוץ למים והוא עשה את זה", אמר. "למרבה הצער, האזור ידוע בשל אוכלוסיית התנינים שלו, ואנחנו צריכים להודות על כך שהוא שרד את התקרית כי זה יכול היה להיות קטלני". 

נובל הוסיף כי "ברור שהיה חיוני להוציא אותו במהירות מהמים, למקרה שהתנין יצליח לתפוס אותו ויעשה את סיבוב המוות ויטביע אותו. זה מה שקורה ברוב המקרים מסוג זה".