לרוב כשאנשים עושים שימוש בגרזן, הם משתמשים בו למטרה המקורית לה הוא נועד - כריתת עצים. אך יש אנשים פסיכיים שם בחוץ שעושים בגרזן שימוש ממש חולני, וחייבים מיד לדווח עליהם לרשויות ולהכניסם לכלא. דניל איסטומין מנובוסיבירסק, סיביר, הוא ספר במקצועו, אשר החליט לאחרונה לעבור להשתמש בגרזן כדי לספר את לקוחותיו. האיש החולה טוען שהוא עושה זאת מפני שזה הרבה יותר קל לספר בני אדם באמצעות הכלי הרצחני מאשר עם מספריים.




פועלו המשונה עלה לאחרונה ליוטיוב והפך מיד ויראלי, וכמובן שרבים מיהרו להגיב, לשתף ולתהות תהיות עמוקות על עתיד המין האנושי. כפי שניתן לראות מהסרטון, לקוחותיו לא נראים מוטרדים במיוחד, שזה ממש מוזר נוכח העובדה שאם הספר החביב יתעטש תוך כדי הנפת הגרזן הם עלולים לאבד קצת יותר ממה שהיו רוצים. 

אומנם נדמה שמדובר במשהו חדשני, אך הטכניקה הזו לא בדיוק חדשה. מקורה בשנות ה-30 וה-40 של המאה שעברה, ובתקופות אלו, מוכרי גרזנים הציגו את החדות והיכולת הרצחנית של הגרזנים שלהם בפני קהל גדול על ידי כך שחתכו שיער אדם מולם. כנראה שלהציג את יכולת הגרזן על ידי עריפת ראש היה קצת יותר מידי.

 
לצד הגרזן הספר החביב מסיביר גם עושה שימוש בפטיש ולעיתים גם סכין קצבים. אך בשנת 2017 כאשר הימים הללו מאחורינו, נראה שמדובר יותר בגימיק שיווקי, ודרך למצוא ייחוד מול מיליוני הספרים בשוק. 
 
השיטה המסוכנת והטיפשית נראית כמו משהו שהיפסטרים ירצו לאמץ לעצמם, ונוכל רק לקוות שהוא לא יגיע לארץ. כעת נותר לספר המשונה למצוא דרכים חדשות לפרסם את עצמו, ונוכל לקוות שהוא לא יפנה לשימוש בגיליוטינה. 

via GIPHY