לצאת לדייטים זה מספיק קשה גם כך, וגם מביך, אך מסתבר שזה גם יכול להיות מסוכן, ולא רק כי אנו עלולים למות משעמום. תמיד מכונן בראשינו אותו פחד קל, שהוא גדול למען האמת, שהאדם אותו הכרנו באתר הכרויות, בפאב, בתחנת האוטובוס או בארומה הוא בעצם רוצח סדרתי, והוא מתכנן להפוך אותנו לקורבן הבא שלנו. הבעיה עם רוצחים סדרתיים שהם חצופים ולא מודים בזה בדייט הראשון. אלא, כשאנו מגלים זאת עליהם זה כבר מאוחר מדי. אבל מסתבר שיש סימנים מוקדמים שיוכלו להציל אותנו ממוות בידי רוצח אכזר, אם רק נדע לעקוב אחריהם. הנה המרכזיים שבהם, גזרו ושמרו לעת מצוקה.
1. הם יודעים לכתוב כמו בני אדם, וכשהם שולחים הודעה בווטסאפ לרוב זה בקודים או שהם חדים לכם חידות. ממש כמו שעשה הרוצח הסדרתי  "רוצח גלגל המזלות", שנהג לשלוח לעיתונים הודעות מוצפנות והזויות כדי להתגרות ברשויות שניסו לתפוס אותו. בדומה לג'ק המרטש, עד היום זהותו לא ידועה, וכן לא ברור האם זה היה רוצח סדרתי או מספר אנשים שפעלו באופן דומה. הרציחות התבצעו בארה"ב בשנות השישים והשבעים, והרוצח (או הרוצחים) רצחו לפחות חמישה בני אדם ופצעו אחרים. אגב - שיטת הרצח החביבה עליו היא דקירה.

זהותו השוערת של רוצח גלגל המזלות. צילום מסך
זהותו השוערת של רוצח גלגל המזלות. צילום מסך


 

2. החיים שלו הם חלום ומושא קנאה לכל אדם, ואיכשהו הוא עדיין גורם לכם לרחם עליו. כמובן שלא כל האנשים שהם יפים, מקסימים ומצליחים הם רוצחים סדרתיים, אבל, אם הם מושלמים מידי עם כל התכונות שהופכות אדם למדהים ועדיין הם מצליחים לגרום לכם לבכות מסיפור עצוב שקרה להם זה הזמן לברוח. הרוצח הסדרתי והנקרופיל טד בנדי השתמש בטכניקה הזו בדיוק. הוא היה כריזמטי והשתמש בקסם אישי כדי לפתות קורבנות, לרוב על ידי פניה אליהן במקומות פומביים תוך זיוף פציעה או נכות. לאחר מכן, נהג לקיים יחסי מין עם הגופות. אז אם הדייט שלכם צולע ומציע להיפגש בסמטה חשוכה, זה הזמן לברוח. או שתהפכו לגופה וכן לקורבן עבירות מין לאחר מותכם.

גם רוצח סדרתי וגם נקרופיל והכל בדייט אחד, טד בנדי. צילום: טוויטר
גם רוצח סדרתי וגם נקרופיל והכל בדייט אחד, טד בנדי. צילום: טוויטר

 
3. יש להם אובססיה מוזרה לתפקודי הגוף שלכם ולאיברים הפנימיים שלכם. אם הדייט שלכם מחמיא לכם על הכבד המהם שלכם והלבלב החמוד שלכם לפני שהוא מחמיא על העיניים הגדולות שלכם - ברחו. כמו כן, אם העיניים שלהם בורקות רק כאשר אתם מדברים על רצונכם להיות תורמי איברים, או לתרום את גופתכם למדע כשתמותו זה עוד סימן מבשר רעות. תוסיפו לזה חיבה עזה של הדייט שלכם למשחק תפקידים בו אחד מכם הוא הזונה והשני סרסור, ויש לכם רוצח סדרתי עם וויב של ג'ק המרטש. ג'ק, שנודע גם כרוצח וייטצ'אפל, היה ידוע לשמצה בשל מעשי הרצח המזוויעים של זונות במזרח לונדון. אמנם מעולם לא הוכח שמדובר באדם אחד, וכן זהותו או זהות הרוצחים לא ידועה אך הדפוס היה אחד והוא היה מחריד. "ג'ק" נהג להוציא את איבריהם הפנימיים של קורבנותיו, ורבים מאמינים שמדובר באדם בעל רקע רפואי.

זהותו לא ידועה עד היום, אך מי יודע אולי הוא הדייט שלכם. ג'ק המרטש, צילום מסך
זהותו לא ידועה עד היום, אך מי יודע אולי הוא הדייט שלכם. ג'ק המרטש, צילום מסך

 
4. הם טוענים שקניבליזם זה לא כזה נורא כמו שכולם חושבים. לא משנה כמה הגיוניים ישמעו ההסברים שלו, שום דבר לא יכול להעלים את העובדה שקניבליזם זה אחד הדברים הכי רעים ומזוויעים שיצאו מהמין האנושי. אז, אם הדייט שלכם לא מפסיק לשאול אתכם שאלות הזויות כמו "האם הייתם אוכלים את החבר הכי טוב שלכם כמוצא אחרון", אז כנראה שהוא חניבעל לקטר, או הגרסה האמיתית שלו - גפרי דמאהר. דמהאר היה רוצח סדרתי ונקרופיל, אותו רוצח חביב נהג לאכול חלקים מהקורבנות שלו לאחר שרצח אותם ובישל אותם כמובן. אז אם הדייט שלכם מזמין אתכם לארוחה, ומסרב לענות מה היא המנה העיקרית, כנראה שהיא אתם וכדאי לעבור מדינה.

אם תצאו עם ג'פרי דאהמר לארוחת ערב אתם תהיו המנה העיקרית. צילום: טוויטר
אם תצאו עם ג'פרי דאהמר לארוחת ערב אתם תהיו המנה העיקרית. צילום: טוויטר
 
5. הם יודעים עליכם הכל ואפילו לא סיפרתם להם שנולדתם. נכון שבעידן הפייסבוק אפשר לגלות עלינו הרבה מידע, אבל אם מישהו שרק הכרנו יודע כמה שקלנו בלידה, וכמה תחתונים יש לנו במגרה, זה הזמן לברוח. הרוצח הסדרתי דניס ריידר, פעל בשיטה של סטוקינג והיה לו קטע עם תחתונים של הקורבנות שלו. להגנתו, הוא אמר בבית המשפט, כי הוא רצה בסך הכל להגשים את הפנטיות המיניות שלו, וכדי להרגיע את אחת הקורבנות שלו אמר לה "כבר עשיתי את זה בעבר". אז אם כל זה קורה לכם וגם פתאום חסרים לכם תחתונים במגירה, תנעלו את המגירה, את הבית ותעברו למדינה אחרת בקצה השני של כדור הארץ.
 
הרוצח האכזרי מקנזס, והדייט הבא שלכם, דניס ריידר. צילום: טוויטר
הרוצח האכזרי מקנזס, והדייט הבא שלכם, דניס ריידר. צילום: טוויטר

 
6. הם לוקחים אתכם למקומות הכי קרים, אבל אין סיכוי שהם ישאילו לכם את הז'קט שלהם. הם גם לעולם לא יגידו לכם במה הם באמת עובדים. אז אם הדייט אף פעם לא מדבר על מה שהוא באמת עובד, והוא נעלם פתאום למשך שעות חוזר מכוסה בנוזל אדום בטענה שהיה צריך לטפל במשהו שקשור לעבודה, אז או שהוא קצב או שהוא רוצח אכזרי ואתם הקורבן הבא. בנוסף, אם אתם יוצאים לטיול בירקון ופתאום הרבה גופות מתחילות לצוף יתכן שמדובר בחבר של ריצ'רד קוקלינסקי, שהיה ידוע גם בשם "איש הקרח". קוקלינסקי הצטרף למאפיה והועסק על ידה בדרך קבע כרוצח שכיר. הוא עבד עבור משפחת הפשע DeCavalcante ויתר חמש משפחות הפשע מניו יורק. הוא גם לא היסס לרצוח את כל מי שהיה עלול להלשין עליו. כמו כן היה לו תחביב להקפיא את הקורבנות שלו כדי שיהיה קשה יותר אז אם הם מביאים אתכם למקומות ממש קרים, כמו מקררי בשר ענקיים אבל הם לא יציעו לכם את המעיל, זה הזמן להיכנס לתכנית להגנת עדים.
 
אולי הדייט שלכם הוא איש הקרח, ריצ'רד קוקלינסקי. צילום: מתוך יוטיוב
אולי הדייט שלכם הוא איש הקרח, ריצ'רד קוקלינסקי. צילום: מתוך יוטיוב

 
אם זיהיתם את אחד מהבאים בין הדייטים שלכם, זה הזמן להיכנס ליצור קשר עם השב"כ, או אולי ארגון שלשם שינוי יוכל לעזור לכם. אם זיהיתם את עצמכם ברשימה, תתרחקו מאיתנו בבקשה.