שתי צעירות מאוקראינה תיעדו את רגעיהן האחרונים בשידור חי באינסטגרם, דקות ספורות לפני שמתו בתאונה. הצעירות, סופיה מג'רקו, 16, וחברתה דריה מדבדבה, 24, שנהגה בעת התאונה, נהרגו לאחר שהתנגשו בפנס רחוב, בשעת לילה מאוחרת. הסרטון המצמרר, המתעד את הרגעים האחרונים בחייהן של השתיים הופץ ברשת והפך ויראלי ברשתות החברתיות. כפי שניתן לראות מהתיעוד המחריד, השתיים נראות נהנות וצוחקות, ומחזיקות בקבוקי אלכוהול, תוך כדי נסיעה במהירות רבה.



לאחר רגעים ספורים, בעוד המצלמה מכוונת על הכביש, נשמעות השתיים צורחות וכן נשמעת חבטת המכונית בפנס הרחוב. המסך הופך שחור, אך השידור עדיין ממשיך, ולאחר זמן מה אפשר לשמוע את קולותיהם של עדי ראיה שהגיעו למקום.  "לעזאזל, יש כאן גופה...אחת נוספת נפלה מהמכונית", נשמע אחד מעדי הראיה אומר, ואחר מתקשר לאמבולנס: "בבקשה תגיעו מהר, הייתה כאן תאונת דרכים". הוא הוסיף  ש"נראה שיש הרוגים...אחת. יש כאן שתי בנות".


המכונית בה נסעו הנערות. טוויטר
המכונית בה נסעו הנערות. טוויטר


על פי ה-DailyMail, מג'רקו, שזכתה לאחרונה בתחרות מלכת יופי בעיר מגוריה איזיום, במזרח אוקראינה, מתה במקום. דריה, שנהגה בזמן התאונה, מתה בדרכה לבית החולים. המשטרה המקומית אישרה את פרטי המקרה אך לא שחררה מידע בנוגע לסיבת התאונה. מתמונות שצולמו במקום התאונה, ניתן לראות שהמכונית בהן בילו השתיים את רגעיהן האחרונים מרוסקת לחלוטין.