קשה לדמיין מצב שבו אדם נורה מכלי נשק כלשהו, ופשוט קם כמו לא קרה לו דבר, נכנס בנונשלנטיות לרכב ומסיע עצמו לבית החולים, כמו היה צ'אק נוריס. למרות שצ'אק נוריס לא היה זקוק לטיפול במקרה כזה, אם הוא היה נורה, כי היורה היה מגיע לחדר למיון. אך מוזר ככל שיהיה המקרה הזה, הוא התרחש במציאות, ומסתבר שזו לא הפעם הראשונה שקרה דבר הזוי כל כך, וככל הנראה גם לא האחרונה.

קורבן הירי, ששמו לא הותר לפרסום, הגיע ביום שבת לבית החולים סנט וינסנט, ג'קסונוויל, בשעה שתיים לפנות בוקר. רות ליט, ממשרד השריף של ג'קסונוויל, סיפרה בהודעה רשמית כי הפציעה של הגבר אינה מסכנת חיים, ושהוא נורה, לדבריו, בידי שני גברים שלא הכיר, במגרש חניה ליד כביש סנט ג'וזף מדרום לשדרות אטלנטיק. על פי חדשות WJXT Jacksonville המשטרה עדיין לא יודעת מהן הסיבות לירי, אך מעודדת כל מי שיש ברשותו מידע בנושא ליצור עמה קשר.

כאמור, למרבה האבסורד, זה לא המקרה היחיד של אדם שהסיע עצמו לבית החולים כשהוא פצוע,  ואירוע דומה התרחש חמישה ימים קודם לכן. במקרה הזה, האדם נורה ברגלו, באופליקה, אלבמה והסיע עצמו לבית חולים בקרבת מקום. שוטרים הגיעו למקום כדי לבדוק את זירת האירוע, והתייחסו אל התקרית כתקיפה מדרגה ראשונה. "הקורבן הסיע את עצמו לחדר המיון במרכז הרפואי של מזרח אלבמה. נמצא כי הוא נורה פעם אחת ברגלו.", נמסר מפי משטרת אופליקה. "הוא טופל ואושפז בבית החולים".