מאז שחר האנושות, אנשים לא מפסיקים להלל ולשבח את יחסי המין, ומתארים אותם כמעט כמו התגלות אלוהית. אי לכך, אפשר לחשוב שאנשים יוותרו על הכל, רק כדי לבלות ולו רגע אחד קצר בין הסדינים, ושמדובר בדבר המדהים בעולם. אך לפי סקר חדש ומפתיע, יש משהו אחד שמתעלה אפילו על סקס, וכן על דברים רבים נוספים. על פי סקר חדש, מסתבר שיש לנו משהו במשותף עם האמריקאים, גם הם אוהבים דילים טובים של טיסות. 

לא רק זאת, הם אפילו מעדיפים למצוא טיסה זולה מאשר לעשות סקס. על פי סקר גדול שנערך לאחרונה בארה"ב, נמצא שכמעט מחצית מהמשתתפים מעדיפים עסקת טיסה טובה וזולה על פני סקס. הסקר, שנערך בידי אתר הטיסות Priceline.com, מצא כי 44% מהמשתתפים בין הגילאים 18-69, ענו שלחסוך כסף על טיסות זו הרגשה טובה יותר מסקס. באופן כללי, מעל שליש (37%) אמרו שהם מרגישים טוב כשהם חוסכים כסף על טיסה, ואחד מתוך ארבעה אמרו שהם מרגישים תחושה של הישג לאחר השגת דיל. 

אינגאימג
אינגאימג



אך לא רק זאת, מהסקר עולה גם שיש מעט מאוד דברים שמתעלים על דיל טיסה טוב. למעשה, 59% ענו שדילים של טיסות טובים יותר מדייט ראשון, גם אם הוא מאוד מוצלח. כמו כן, 60% ענו שהם מרגישים טוב יותר מדיל טוב מאשר מבילוי עם חברים, ו-70% נשבעו שזה טוב יותר מלשתות בירה או יין. וואו! 



via GIPHY

נתונים נוספים חושפים ש-69% מעדיפים דיל זול על פני מרתונים של סדרות טלוויזיה. במילים אחרות, על פי הסקר, טיסה זולה מרגישה טוב יותר מלהיות בעלי חיי חברה, לשתות אלכוהול, לראות טלוויזיה ולעשות סקס. אנחנו בהחלט חיים בתקופה מאוד מאוד מזורה.